*от името на Хонгбин*
- Ъъъ... да. Мерси. Аз бързам, че имам да правя курсови работи.
- Ама ти сериозно ли? Никой не ги пише, докато не дойде време за изпит - изсмя се СеХун
- Аз ги пиша? Както и да е
- Както кажеш - СеХун си е СеХун. Слага си брада на приложение, защото не му расте на него и се прави на батка. Всичко почна от тъпите европейци, но това не е важно. Ю На си тръгна, ние също. Влязохме и се проснах на леглото си.
- Днес е твой ред да чистиш
- Стига ве, не е честно. Аз чистих... оня ден. - прехапа устна нервно.- Именно, и сега пак е твой ред. Между другото има и пране :3 пак заповядай - изхилих се.
- Майната ти, педал. Майка СеХун не е на разположение днес - нацупи се и тръгна да се преоблича.
- Добре добре. И аз ще ти помогна днес, но ти ще ми помогнеш утре. Сделка? Боже, като се замисля, че можеше тук да е като в стаята на Джаксън ми се повръща.
- Оо нали. Но това не е в стила ми - мерна перчем като в реклама на Wash&Go.
- Ооо хора. Рано се прибрахте. - дойде си най-сетне и Ен.
- Ти също. Сравнително - подсмихнах се.
- Докато има хора, които искат това - посочи себе си. - Това - посочи себе си отново. - няма да е тук.
- Oh god. Пак си станал примадона - извъртях очи.
- Куче ви е яло вас двамата. - спогледа ни СеХун. - Отвеяни сте като бабата на Джаксън.
- Това беше обидно брехх - изгледах злобно.
- Спокойно. Можеше и по-зле. Аз отивам да си взема душ. - тръгна към банята.
- Ок :Дддд - спогледахме се с Ен.
*5 мин по-късно*
- ДА ВА ЕБА В НАГЛИТЕЕЕЕЕЕЕ
- :ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД - спукахме се от смях с Ен, чак паднах на земята. Номера с пускането на чешмата винаги работи, но не е готино, когато на теб ти го направят. Помня как веднъж хем ми я пуснаха, хем като излязох почнаха да ме бият с мокри кърпи. Тва е най-болезненото нещо, след да те ударят между краката.
- Това беше долно. И вече правено. Бъдете оригинални - излезе ядосан.- Щом още действа, не е проблем - засмя се мазно Ен и СеХун тръгна да го души.
- Леко бееее пуберт!!!!
- Аз съм на 23 !!!!
- Държиш се като тийнейджър!!!- Ми пуснахте ми водата!!! Пфууу - отиде в другата стая да се облича.
- Университета е забавен - подсмихнах се.
- Определено. Но понякога шегите стигат далеч. Добре че още сме живи и здрави :д въпреки огромната част от крака ми, на която никога повече няма да пораснат косми и ще трябва винаги да седя с крака на модел - нацупи са.
- ЛМАО - избухнах в смях отново и си забих главата в стената. Ауч. Още от 'Кое е това момче?' в следващия еп--- Ауч. Още боли.
YOU ARE READING
Някой ден (VIXX's Hongbin & AOA's Yuna)
Lãng mạnГлавният герой е Хонгбин от VIXX. Той е обикновен студент в Сеул, но среща момиче, единственото такова в неговата група и придобива интерес към нея. Но дали ще са приятели или нещо повече? Oт друга страна, към него също има прикрепено внимание.