Am făcut niște poze geniale , specific ca in ele apare si Erick..
****
A trecut ceva timp eu si Erick vorbim mult , ne ținem de mâna si mergem împreuna la fumat,ne sărutam.. Acum cateva zile m-a invitat pe la el cică sa ne uitam la un film ( de parca il si cred :)) ,dar eu nu vreau sa o fac poate ca sunt de moda veche dar vreau măcar pana la 18 ani sa fiu virgina ) cu chiu cu vai m-a convins sa vin pe la el..
L-am sunat si a venit pana la strada dupa mine dupa sa moara China ba pe acolo ba la stânga încurcat rau cartierul lui :))) . A asezat laptopul in pat si a pus un film . Am început sa ne sărutam pana ce mâna lui a urcat ușor si s-a strecurat sub bluza mea,mi-a deschis sutienul si nici nu stiu cand am ramas fara sutien si fara bluza, in următoarele secunde Erick e doar in boxeri si eu doar in blugi.. Ma întinde in pat si continua sa ma sărute imi șoptește la ureche sa ma relaxez ușor ma las purtată de val pana ce nici unul nu mai avem nimic pe noi atunci conștinta mea care pana in acel moment probabil dormea 😕 s-a trezit si m-a adus la realitate aduci am sărit ca arsa din pat si am încercat sa ma acopăr cu am prins mai repede la mâna..
-Ce ai ? Am făcut ceva greșit ?
-Nu doar ca nu pot sa o fac eu doar...
- Doar ce ?
- ....
- Eva ?
- ....
- Eva ?!
- Da ...
- Doar ce ? Zi-mi..
- Doar ca nu pot si gata.. Daca tu m-ai chemat pentru asta imi pare rau dar eu nu o voi face .
- Nu te-am chemat doar pentru asta , imi placi bai doar ca intr-o relație eu vreau si asta.
- De asta zici tu ca noi nu suntem împreuna ? Doar pentru ca nu facem sex ?
- Eu asa văd o relație normala, acum ce naiba faci ?
-Ma îmbrac nu se vede ?
- Pai si geaca ?
- Nu stau aici atâta timp cat tu vrei sex !
- Doar stai jos si hai sa discutam uite ma îmbrac si eu doar stai...-Bun. Deci de ce nu poți sa o faci ?
- Eu doar nu pot nu simt nevoia sa încerc asa ceva ..
- De ce ? O sa vezi ca o sa iti placa , bine cum tu esti virgina o sa doar putin dupa o sa te simti bine.
-Erick pe bune vreau sa închidem subiectul asta te rog..
-Daca zici tu.. Ti-e foame ?
-Putin dar e ok o sa mananc la scoala..
- Lasa ca mănânci cu mine ma duc sa pregătesc ceva ..Dupa cateva minute Erick intra in camera cu o salata si omleta cateva felii de pâine de prăjită si cașcaval.. In timpul mesei am fost tăcuți.. Era o liniște ciudata.. Pentru ca azi începeam devreme nu am m-ai avut timp si de alte discuți ( doamne ajuta) asa ca am așteptat sa se îmbrace el de scoala si sa mergem..
Am ieșit din apartamentul lui , ne-am uitat la ceas si mai avem 15 minute pana ce orele vor începe aveam timp de o mica tigara.. Il simțeam încordat ceva nu ii convenea si eu știam prea bine ce... Nici nu ma mai privea doar fuma liniștit..
-Ce aveți ba ? Ne întreaba Jason
- Nimic ,răspund eu
- Frumoșii v-ați despărțit ? Ne întreaba Ștefan
Nu am raspun nu știam ce sa zic .. Aveam aproape o luna de cand ne comportam ca un cuplu .
- Da de azi si zâmbește cu gura pana la urechi..
La auzul cuvintelor lui Erick nu mai stau sa aud nici o explicație asa ca plec de acolo cu lacrimi in ochi.. Ma duc dupa colțul clădirii si imi scot o tigara.. Cum ma cum ? Doar pentru ca nu fac sex gata ? Deci el doar asta urmărește .. Nenorocitul.. Il urăsc ! Ma uit la ceas 12 si 10 .. Ciudat nici un coleg de al meu prin preajma.. Of fuck 😕 am uitat azi nu facem prima ora 😕 minunat acum chiar ca sunt singura :(( Simt ca mor de nervi de Tristețe..A trecut o jumătate de ora am castile in urechi , muzica la maxim si asta e a 5 a tigara pe care o fumez.. Apare Dia nu stau sa ii dau vreo explicație si ii sar in brațe. Nu imi zice nimic doar ma tine in brațele ei un timp dupa care ma îndepărtează si ma întreaba ce am patit de ce am fata plansa .. Ii povestesc întâmplare de mai devreme cu Erick .
- Doamne ce idiot ! Eva e bine ca nu ai făcut.o , iti dai seama ala vroia doar sex daca te lasa dupa ?
- Te rog taci te rog..
- Off Eva.. Stiu ca te-ai atasat de el..asta e defectul tau te atașezi prea repede de oameni.. Si ei te fac sa suferi..Am intrat in liceu mi se făcuse frig si ma saturasem afara.. Am urcat la etaj unde avem clasa si așteptam sa se sune de pauza.. Nu a durat mult si sunetul ala enervant s-a auzit.. Cand ce sa vezi ( Thx God văd iubirea 😒 ) Erick iasă din clasa alăturată.. La vederea lui ii zic lui Dia ca nu pot sta ea observandu-l lăsându-ma sa plec.. Pornesc cu pași repezi pe scări dar el e mai rapid ma prinde din urma ii simt mâinile pe umerii mei si ii aid vocea spunând " hai sa vorbim " ..
- Ascult hai zi vreau sa si fumez..
- Imi pare rau pentru mai devreme nu trebuia sa zic asta..
- De ce ? Doar vrei doar sex nu ai primit deci nu are rost sa stai.. Nu iti pierde timpul găsește alta care sa accepte..
- Nu vreau doar sex ! Si vreau sa fiu cu tine. Doar uite o sa astept ok ? Cand vei fi tu pregătită o facem..
- Sigur ? Asta nu e vreo șmecherie ?
-Sigur ,promit.
- Mbine..
Ma trage spre el si ma săruta,au doamne buzele alea cat de dor imi era sa le sărut..