dit is mijn eerste deel. ik hoop dat jullie het leuk vinden en het ook leuk vinden om te lezen.
allemaal gelul maar nu veel plezier met lezen ;)
POV BELLA
'hey lief' hoorde ik Edward zeggen en natuurlijk draaide ik me om en knuffelde hem 'ik heb je gemist' zeg ik terwijl ik hem maar 3 uur geleden gezien. Edward grinnikte' ìk heb jou ook gemist in die 3 uur hoor' ik glimlach, wat is hij toch ook zo geweldig.
'Bella je moet naar school!'hoorde ik Charlie van beneden schreeuwen en ik zuchtte. 'die stomme school ook, als Alice maar een beetje rustig doet zo'en ik grinnik en Edward zegt 'je kent haar , dus waarschijnlijk niet' en we liggen helemaal dubbel van het lachen maar ik loop ondertussen van de trap af en Edward springt uit het raam en Charlie kijkt mij raar aan, waarschijnlijk omdat ik dubbel lig van het lachen en ik lach nog harder als dat uberhaupt mogelijk was'sorry zelflol'en ik loop naar buiten waar Edward al bij de auto staat.
We rijden naar school, natuurlijk moest Edward zo eigenwijs zijn en wilde hij rijden,ik zucht.
POV EDWARD
Ik hoor Bella zuchten en kijk haar gelijk aan. ze is zo belangrijk voor mij, Eigenlijk mijn alles denk ik snel . 'Bella is er iets' vraag ik bezorgd en ze antwoord : 'nee ik zat ergens aan te denken' 'waaraan dan?' 'aan dat jij zo eigenwijs moest zijn dat jij moet rijden'en ze glimlacht. Natuurlijk moet ik ook glimlachen maar daarna kijkt ze me serieus aan,
'Edward?'ik zucht, ik weet al wat ze gaat vragen en antwoord bot 'nee Bella ik ga je niet veranderen!' Ik sla haar op haar wang.en we zeggen de hele rit niks meer tegen elkaar.
OP SCHOOL
POV BELLA
Ik voel me heel erg stom, waarom vraag ik hem dat eigenlijk nog? En ik stap de auto in en sla de deur dicht en ren naar het meisjestoilet waar ik me mascara weer goed doe en me opsluit in een hokje totdat ik Alice hoor'Bella kom je? Ik heb een cadeau voor je!'en ik antwoord gebroken 'Nee ik ga niet naar de les!' en ik hoor haar weglopen.
Fijn nu voel ik me nog rotter.
POV EDWARD
Ik zie Alice boos aan komen lopen en als ze bij me staat geeft ze me een klap in mijn gezicht, ik sta er versteld van.'Alice waarvoor heb ik die verdiend?' en ze slaat me nog een keer 'Bella is jarig en jij maakt haar van slag! Nu voelt zij zich lullig omdat jij je zo stom omdat jij je als een sukkel gedraagt!' En gelijk voel ik nog een klap en gelukkig komt jasper er nu bij staan en die houdt alive stevig vast 'ALICE DIT ZIJN JOUN ZAKEN NIET!' schreeuw ik hard, volgens mij heeft de hele school dat gehoort.en ik loop kwaad weg naar de auto en ik rijd hard naar huis en vloek hard
POV BELLA
Ik hoor Edward schreeuwen en ik kruip in de hoek van de wc. Ik ben zo bang, wat als hij mij weer slaat? Als ik niks meer hoor loop ik de wc rustig uit en loop naar mijn kluisje en verberg mijn wang want die is al helemaal blauw.
POV ALICE
'Jasper is dat Bella?'ik wijs naar Bella
'ja ik denk het wel'
'ik ga naar haar toe'
En ik loop naar bella toe, 'heey Bella gaat het?'en ze rent hard weg.
Ik kijk haar verbaast aan, Jasper komt weer aanlopen en vraagt: 'Wat heeft Bella nou?'
'ik zou het niet weten'
POV JACOB
Ik zie bella en loop naar haar toe.'Heey Bella, hoe gaat het?' Maar dan zie ik haar wang die ze probeert te verbergen maar ik zie een gedeelte die blauw is en ze heeft ook rode ogen van het huilen 'Bella wat is er in vredesnaam met je wang ?! waarom heb je gehuild?!' Roep ik gefrustreerd wedden dat het die bloedzuiger van haar is en ik ren de school uit en verander in het bos naar mijn
wolf en ik ren op mijn allerhardst naar het huis van die stinkende Cullens.
(als hij bij de cullens is aangerent)
Ik zoek de bloedzuiger die Bella jammergenoeg heel leuk vind hoe heet die ook al weer, ohja Edward.
Ik zie hem in lopen en ren naar hem toe 'Gozer waar ben je in godsnaam mee bezig?! Je hebt Bella pijn gedaan! Moet ik je kop erafrukken ofzo!!'
POV EDWARD
Ik hoor Jacob schreeuwen, ik word kwaad echt niet normaal meer en ik schreeuw 'Bemoei je met je eigen zaken hond! Het is dat Bella nje mag anders was je allang morsdood!'; en ik ren hard weg naar Canada. Ik had haar inderdaad niet moeten slaan maar ze moet ook gewoon niet daarover zeuren ik wil niet dat ze door die hel gaat.
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________Dit was het eerste deel van mijn verhaal.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden/vinden.
het zijn trouwens bijna 2 a4tjes vol maarja :)
NU EEN STELLING:
Zou bella edard nog vertrouwen?
Of komt edward niet meer terug?
PS: ik heb op hoofdletters gelet maar dat lukt niet altijd
YOU ARE READING
missing MY love (twilight fanfictie)
FanfictionNEDERLANDSE FANFICTIE. Wat als Edward na zijn vertrek na Bella's 18de verjaardag niet terugkwam? maar 5 jaar later, of 10 jaar? Zou Bella inderdaad verder zijn gegaan met haar leven, of miste ze Edward elke dag en was ze depressief? dit is mijn vers...