Part 14. Sea race

155 8 2
                                    

Když dohrála Shake it off odebrali začala hrát další písnička, tentokrát All about that bass od Meghan Trainor. Všichni jsme zase začali tančit a nevypadalo to, že bychom chtěli přestat. Gemma jenom rychle dokrájela ovoce, že si prý uděláme ovocný salát a malou svačinovou party.
Tancovala jsem a přitom se dívala na ostatní. Bylo mi jedno, že vypadám jako debil. Vlastně jsme tak všichni vypadali.

"Yeah it's pretty clear, I ain't no size two!" Zpíval Niall a jako vyvalil břicho.
"But I can shake it, shake it like I'm supposed to do!" Zařval Louis a tak vtipně se u toho zakroutil, že jsme všichni padli na zem smíchy.

"Tak se pojďte najíst děti. Potom si zajdeme zaplávnout." Řekla Gemma a na její povel jsme se všichni přesunuli ke stolu.

" Kdo se pomodlí?" Zvedl Liam pobožně obočí.
"Největší hladovec!" Řekl Louis a pobaveně se podíval na Nialla, který už si nandaval.
"Co?" Nechápal Niall naše zdržování.
"Pomodli se!" Řekl Louis.
"Jste kleplý?" Ptal se Niall a nandaval si dál. Harry mu vyndal misku s ovocem z ruky a řekl: "Šup čekáme!"
Niall si otraveně odfrkl, zavřel oči a pronesl.
"Modlím se aby tihle cvoci našli alespoň kousek rozumu, který nemají, aby mě netrápili a abychom už konečně mohli jíst! Amen!"
Modlitbu ukončil a okamžitě začal jíst ovoce dohromady s chipsama...bylo mu to jedno prostě jedl.
"Jste vážně cvoci!" Řekl až chypsy lítali všude kolem.

...

Když jsme tak nějak dojedli, rozhodlo se, že půjdeme na pláž. Všichni jsme se běželi rychle převléct a sraz byl až na pláži. Vzala jsem si černé plavky se zlatým páskem a pruhovaný klobouk↓

 Vzala jsem si černé plavky se zlatým páskem a pruhovaný klobouk↓

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ano...mám úchylku na jednodílný plavky! Ještě jsem look doplnila červenou rtěnkou, extra moc se nelíčím a zvlášt když jsem u moře, ale tohle jsem prostě musela!

Gemma už byla taky převlečená ve svých tyrkysových bikinách.
"Kluci už jsou určitě na pláži! Jim to trvá jen chvilku shodit ze sebe oblečení a natáhnout si trencle, my holky to máme složitější! " Řekla a dopletla si cop.
"Zato jsme hezčí!" Odpověděla jsem a drkla do ní loktem.
"To máš pravdu! Holky vedou!" Křikla Gemma a zvedla ruku v "superman" gestu. Obě jsme se zasmály, popadly sluneční brýle, osušky a zmrzlunu a jde se!

...

"Heej holky!!! Co se pořád opalujete? Chcete bejt černošky?" Řval na nás Harry z vody.

Liam si pokojně relaxoval na nafukovací matračce, která plula na vodě a Niall s Louisem se snažili nafouknout obrovský míč, ale dech jim na to moc nestačil. Takže spíš jen komicky celý rudí foukali dovnitř a snažili se, aby tam vzduch zůstal.

"Nebuď rasista!" Zabrbrala Gemma a ani se neobtěžovala zvednout z houpací sítě, nebo otevřít oči.
"Gemm vážně!!!" Dal si Harry ruce v bok a vylezl na břeh. Gemma mu jen ukázala prostředníček.
Harry vlezl znovu do vody.
"Hej kluci! Je čas na akci!" Zařval na Louise a Nialla. Ti vzdali nafukování balonu a jen letmo kývli.
"Liame!!!" Liam si kkidně oddychoval a jeho matračka si plula pokojně po hladině.
"Liame! Vstávat!" Řekl Harry a když Liam nereagoval, jednoduše matračku i s Liamem převrhl vzhůru nohama.
"Heeej co děláš ty idiote?" Štval se Liam celý mokrý.
"Gemma dala znamení!" Řekl Harry.
"Jaký znamení probůh?" Zařvala Gemma jelikož kkuci mluvili dost nahlas a bylo to slyšet.
Harry se neobtěžoval s odpovědí a všichni čtyři kluci se vydali na břeh směrem k nám.

Tohle nedopadne dobře. Něco ve mě řvalo, že bych se měla zvednout a utéct, ale moje líné já se ani nehlo. V tom mě Liam popadl a zvedl mě ze země. Začala jsem řvát a mlátit ho do ramene. Gemma se zase snažila vyprostit z Harryho náruče. I když je Harry mladší, je to přece jenom chlap. Niall se zasekl a jen tak tam stál a smál se na celé kolo. Kluci s námi běželi do vody a bez milosti nás obě hodili do vln. Louis vzal naše osušky a ty putovaly za námi. Niall skočil po Louisovi - patrně chtěl osušky zachránit. Nakonec jsme se začali random cákat a schazovat do vody. Prostě topící se skupinka idiotů.

Když jsme se dostatečně vyřádili, Gemma s Harrym a Louisem se šli podívat jak vyhřát saunu.
"Co takhle závody? " Navrhl Liam mě a Niallovi.
"Klidně!" Řekla jsem. Nejsem špatná plavkyně, chodím přece na kroužek.
Niall ken pokrčil rameny. "Klidně." Usmál se.
"Tak jo...tak tam k té bójce!" Řekl Liam a ukázal do dálky. Bylo to docela daleko, ale míň než kilometr.

Všichni tři jsme vlezli do vody a na Liamovo start začali plavat.
Nejdřív jsme plavali tak nějak všichni nastejno. Potom si Liam získal trochu náskok a Niall taky....musela jsem se přestat soustředit na to kde jsou moji soupeři...jinak plavu extra pomalu. Plně jsem se zasoustředila na moje ruce a nohy a celé tělo, abych se dostala k bójce.

Začala jsem cítit tupou bolest v palci u nohy. Nee! Je to tu zase. Křeč! Celá moje noha až po kotník, začala divně brnět v napůl necitlivosti, napůl bolesti. Nemohla jsem hnout prsty a pomalu jsem přestala plavat.
Tohle nedám! Doprčic....
Ucítila jsem podepření v podpaží.
"Jsi v pořádku?" Zeptal se Niall
Sám měl co dělat any zůstal na místě nad hladinou. Rychle jsem využila jeho podpory a sáhla dolů na nohu...nahmatala palec a rychle s ním křupla nahoru. Jo vím, je to hnusný, ale pomáhá to. Noha začala nepříjemně svědit, je to ten pocit tisíce mravenců.
"Měla jsem křeč. " Hlesla jsem. Byla jsem hrozně vysílená, asi jsem se přece jenom přecenila.
"To je ok. Pojď poplaveme zpátky." Řekl a povzbudivě se usmál. Oba jsme udělali pár temp, ale já už jsem vážně nemohla. Niall si stoupnul, na špičkách už tu dosáhl na měkké dno. Chytil mě do náruče a polo-plaval, polo-šel. Když jsme se vyhrabali na dno oba jsmw vysíleně padli do písku. "Ď...děkuju!" Zakoktala jsem a teprve teď jsem se začala červenat. Niallovi tváře taky nabrali trochu růžové barvy...alespoň jsem měla ten pocit. Jak jsme tam leželi podívala jsem se do jeho modrých očí...byl to jen okamžik, protože Niall se prudce zvedl.
Podal mi ruku abych taky mohla vstát. Začala jsem ze sebe otřepávat písek. Doufám, že nejsem moc rudá. Vůbec nevím co se se se mnou děje. Niall mi podal můj klobou, který byl v houpací síti a potom začal mávat na Liama, který se už vracel od bójky. Vyhrál.....

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak je tu zase další díl a zase ne tak uplně jak jsem za začátku zamýšlela. Ale snad se vám to líbí. Tenhle den se nám asi ještě trošku protáhne, no :D
Prosím mi napište do komentářů co si o tom myslíte. Budu moooc ráda.
Děkuju všem statečným co si můj příběh čtete! :-) ♥
-Meg XOXO

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat