Szafa i "zabije go!"

43 3 4
                                    

WAŻNA WIADOMOŚĆ NA DOLE!!

PERSPEKTYWA HIKARU
Tego samego dnia w szkole spoglądałem na Emi i przypomniałem sobie co się stało wczoraj w pokoju. Wepchnąłem dziewczynę do szafy po czym sam tam wszedłem i nawet nie zorientowałem się kiedy sam zasnąłem. Gdy się obudziłem Emi leżała tuż obok. Spała a na twarzy miała zmartwioną minę. Możliwe, że miała zły sen albo czymś się zamartwiała. W ręku miała jakieś dokumenty. Bardzo mnie kusiło by sprawdzić co to jest. Na szczęście nie udało mi się to, bo gdy skierowałem rękę w jej kierunku, poruszyła się przez co uświadomiłem sobie, że to nie moja sprawa. Spojrzałem na jej twarz raz jeszcze. Wyglądała na taką zagubioną i zanim się zorientowałem moje ręce powędrowały w kierunku jej policzków. Zdziwiłem się po czym odskoczyłem.
Co to było? Może chciałem ją uderzyć? Ale po co!? I czemu ja w ogóle o tym myślę!? Uderzyłem się w czoło i rozejrzałem po klasie. Wiele dziewczyn zerkało w moim kierunku.
Zawsze staram być się dla nich miły ale żadna mnie nie interesuje. Wkurzają mnie... Uśmiechnąłem się do nich a one zaczęły cicho piszczeć.

PERSPEKTYWA EMI (4:15)
Weszłam po drewnianych schodach akademika. Gdy byłam już na górze ujrzałam postać. To była Yuri.
-Cze, co tam?-Spytała.
-Hejka, dopiero co wróciłam z zajęć pozalekcyjnych więc nie odrobiłam lekcji a mam ostatnio sporo zaległości w nauce...- Odpowiedziałam.
-Eeee tam, pouczymy się razem i na pewno się poprawisz!- Powiedziała cicho chichocząc. Oczywiście zgodziłam się i poszłyśmy najpierw po przekąski. Gdy otworzyłam lodówkę, do kuchni weszła Tamika. Na policzku miała świeżego siniaka i jakby nigdy nic spytała.
-Jest jeszcze mleko?- Zdziwiło mnie to pytanie, przecież miała taki mocny ślad, więc czemu zachowuje się jakby nic się nie stało? Szybko zapytałam.
-Tami co ci się stało!?- Spojrzała jakby nie kumała o co chodzi.
-Aaaa, chodzi ci o to? Zerwałam dzisiaj z chłopakiem- Bez emocji odpowiedziała. Stałam jak wryta w ścianę.
-Pokaż mi który to! Zajebie skurwysyna!- Oznajmiła wściekła Yuri.

=========================================================================================================================
Od IgiSmigi: Bardzo przepraszam za brak aktualizacji ale byłam za granicą i nie miałam internetu ani czasu. Teraz będę rozkładać moją historię na małe strony, żeby było więcej rozdziałów ^^ Jeżeli taka opcja wam nie odpowiada to piszcie w komentarzach. Komentujcie czy podoba wam się ta książka, ostatnio nie mam motywacji więc licze na wasze opinie.

Co kryją anioły? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz