Rozdział 4 Ulotka

18 1 2
                                    


Minęły już 3 dni odkąd leże w szpitalu...

jest Tu tak nudno , że wolałabym już chodzić do szkoły , sama nie wierze ,że to mówię... Usłyszałam pukanie i odwróciłam głowę i zobaczyłam mamę za szybą machającą do mnie . Uśmiechnęłam się sztucznie informując , że chce wracać do domu .I przez tą noc czuje ten okropny ból pod oczami .

Lekarka powiedziała że to normalne , tyle że nie do wytrzymania ... Otworzyły się drzwi i weszła mama .

M: Jak się czujesz ? C: - zapytała takim głosem jakby miała mi coś do powiedzenia ...

K: Dobrze tylko strasznie boli mnie pod oczami , ale mówili mi że to normalka :)

M: Mhm... Mam dla ciebie niespodziankę!- Powiedziała z uśmiechem .

K- No to super dawno nie było niespodzianek ! - po czym mama

M: Kiedy wyjdziesz ze szpitala pójdziemy na pizze !

K: Extra ! - Jejku jak o tym myślę to już chce iść !

M: Myślę że się cieszysz ja już zarezerwowałam nam stoliki na piątek bo wychodzisz właśnie w ten dzień !

K: Z-zaraz piątek to jutro ! -ucieszyłam się tak bardzo , że przez przypadek strąciłam szklankę z wodą .

K: Upss ... - spojrzałam w dół na rozlaną wodę .

M: Oj tam to nic ale uważaj... - Powiedziała tak jakby bez uczuć ...

Minął ten dzień i w końcu mogłam iść z tego szpitala ale na nosie mam opatrunek ale to lepsze niż leżenie bez ruchu xD . Spakowałam się i odjechałyśmy w stronę domu ... Przebrałam się i takie tam . Po 30 minutach byłam gotowa na wyjście do pizzeri. Pojechałyśmy w drodze rozmawiałam z mamą praktycznie o niczym XD. Jesteśmy na miejscu w końcu ! 

K: Dlaczego akurat do tej pizzeri ?? 

M: Noo ... Jakoś tak zobacz ta pizzeria podobno jest najlepsza ! 

K: Zobaczy się ... 

Poszłam w stronę pizzeri , były tam 2 pary drzwi . Kurde które wybrać ... Ymm ... te ! 

Pokazałam palcem na prawe drzwi . Złapałam za klamkę i lekko uchyliłam drzwi .

K: Co tam jest ? - zrobiłam krok do przodu . Niestety było za ciemno żeby coś zobaczyć.

Więc poświecę latarką w telefonie xD 

K: Fuuu... Ile tu pajęczyn ! - wycofałam się i poszłam do mojej mamy . Po chwili razem weszłyśmy do pizzeri . Zaciekawiła mnie ulotka .

K: Mamo co to za ulotka ? - zapytałam i wyczytałam że.szukają pracowników do pilnowania pizzeri w nocy . 

K: Ja chce !!!- zaproponowałam mojej mamie .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jutro 17:00 :) komentuj c:

FnafoweOpowieściWhere stories live. Discover now