24 martie 8:10
Au trecut deja 2 saptamini si m-am decis sa nu scriu nimic pentru ca n-am facut nimic interesant.Doar lectii.A da,au adus-o pe Fransoa ieri si tot ieri m-am dus la mall si mi-am cumparat blugi,pantofi,accesorii si 3 rujuri superbe.Am sa va spun mai tirziu ce vreau sa fac cu ele.Azi merg cu Emily la matusa ei.E desinger vestimentar si are atelierul ei.Emily are o petrecere si are nevoie de o rochie si m-am ecis sa merg cu ea.Totusi azi e simbata si...a da vorbesc engleza la perfectie,spre mirarea mea.Acum pot sa vorbesc cu Brook despre mai multe nu doar"i love you" si alte propozitii din clasa 2.Cred ca acum va intrebati de ce nu stiu engleza daca am invatat-o la scoala.Simplu.Nu doream si spuneam ca nu voi avea nevoie doar traiam in Franta...minte de copil.Bine trebuie sa nu mai scriu astfel nu ma mai duc cu Emily.
14:58
Matusa lui Emily e super!Va vine sa credeti ca este un designer foarte renumit,mie nu mi-a venit sa cred asta.Serios!Cind Emily vorbea cu Mira(asa o cheama pe matusa ei) eu admiram locul.Parca eram in RAI!Cel mai tare mi-a placut materialele.Oricum asta ecel mai important lucru intr-un atelier,nu?"RAI",am avut in vedere decoratiunile imense si impopotonate ,totodata si dragute.Si cind ma uitam la o bucata de stofa neagra cu buline albe si cu sclipici ,am ramas incremenita cam 5 minute.Mira a vazut ca mi-a placut si ne-a propus sa incercam sa ne facem propriile rochii.Va vine sa credeti?O rochie sa-mi fac cu materialele lui Mira McCosmo ,pe locul 2 in intreaga lume pentru cea mai creativa creatoare de mode.Atunci am ramas incremenita citeva secunde si desigur ca am acceptat.Emily desigur ca a fost incintata de aceasta oportunitate de asi testa creativitatea,asa ce miine dupa ore top,top la casa de moda McCosmo.Daca sincer nu imi sa cred ca voi face o rochie.Emily este norocoasa sa aiba asa o matusa.In fine parintii imi permit.
18:57
Ce credeti ca faceam 4 ore in fata oglinzii mele?Cu un pieptene,machiaj,cele 3 rujuri si cu ondulatoarele...desigur,doream sa-mi innoiesc profilul de pe Facebook cu o fotografie.Si chiar am reusit,e superba.Mai tineti minte cind vam spus ca am o idee cu cele 3 rujuri?Pai ideea a fost sa-mi fac buzele in culorile steagului Angliei.Doamne,chiar si acum ma uit la fotografia,si nu ma pot desparti.Ei bine mi-am ondulat parul meu blond la virfuri,apoi m-am dat cu aproape o tona de rimel pe ochi,desigur sa nu uitam de pudra si niste farduri pastel.Apoi am inceput sa imi fac steagul.Prima oara parca nu era steagul Angliei dar a Chinei.Am incercat sa nu apas prea tare sau sa-mi fac un contur pe buze iar apoi sa umpu golurile cu o periuta.Parca eram un clovn.Am inceput sa fac diferite experimente pina in sfirsit s-a primit.Aveam 20 de servetele murdare.Defapt aproape s-a primit dar m-am saturat.Asa ca mi-am facut o poza si apoi am editat-o.Dupa cum v-am spus nu m-am despartit de fotografie.Daca ati vedeao sunt absolut sigura ca veti face exact ca mine.Bine acum ar trebui sa plec.Mama a facut o cina foarte gustoasa.Stiu ca n-am vazut macar ce a facut dar cred ca e friptura.Se simte mirosul de la etajul 2.Chiar nu mai am rabdare,vin inapoi peste 20 minute,nu 30 minute.Bine sa fim seriosi.....1 ora.Nu-i nimic straniu,avem aperitiv si desert.
20:10
Sunt ghiftuita.Nu ma pot scula de pe pat.Ar trebui sa ma scol sa-mi iau telecomanda.Peste 10 minute se incepe filmul"Puzzle".Am auzit ca e thriler si ceva detectiv si ceva....ei bine din toate cite putin. :)
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...