Derin: Derin ve babasi İzmirde yaşamaktadır. Babasinin İstanbula tahini çıkar ve İstanbul'a tasinirlar. Ama derin bu durumdan hiç memnun deyildir. Annesi o küçük yaşlardayken vefat etmiştir ve bu durumda babası derin için her şeyi göze almistir. Derin annesinin her ölüm yıl dönümünde İzmir deki yazliklarina gider, 1 hafta kalir ve bara gider.
Asya: Asya 6 yaşindayken onu yetimhaneye vermisler. Çünkü annesi ve babasi trafik kazasında vefat etmiştir ve Derinin babası Derine arkadaş olarak Asyayi almislardir ve istanbula hep birlikte gitmişlerdir.
Doruk: Doruğun en yakın arkadaşı Mert ile her şeyi yaparlar. Doruk'un annesi Doruk küçük yaştayken ölmüş. Doruk,Mert ve babası çok iyi anlaşırlar. Doruk daha önce kimseyle çıkmamıştır. Her kız peşinden koşar. Ama Doruk hiç birine yüz vermemiştir. Arabası ve mert ona yetiyor. Annesinin mezarına her hafta gidiyor. Yakışıklılığı ile herkesi kendine hayran bırakır.
Mert: Doruk ve mert aynı evde yaşıyorlardır. Mert ve Doruğun babaları çok zengindir. Her ay yüklü miktarda fakirlere bağış yapmaktadır. Mert ve Doruk ilk okuldan beri tanışmaktadırlar. Hergün farklı kızlarla takılırlar. Mert bir kişi haricinde kimse ile çıkmamıştır. Çünkü çıktığı kız, Mert'i yüz üstü bırakmıştır. Üzülmek istemediği için kimse ile çıkmamıştır.
Not: Yazım yanlışları için özür dileriz.