Epiloog

527 37 6
                                    

Alice
Het is drie jaar later, Ashton en ik zijn gelukkig met elkaar en we hebben besloten alles achter ons te laten. Luke en Isis zijn nog steeds samen en wonen in een appartement met een schattig hondje. Calum en Sascha zijn gaan daten en hebben nu ook een relatie, Michael blijft de hele tijd zeggen dat hij liever een anime karakter date. Typisch, ook al doet hij de laatste tijd wel geheimzinnig. Ik ben met Ashton in Sydney gaan wonen en heb dagelijks contact met Naill, Liam, Louis en Harry. Sascha woont nu bij de jongens, Calum was eerst heel jaloers omdat Harry en Sascha best close waren. Toen Harry een vriendin kreeg kalmeerde Calum wel een beetje met zijn jaloezie. Wat ik nu doe voor mijn werk? Ik ben een kledinglijn gestart en heb een schattig winkeltje in het winkelcentrum gekocht, daarnaast vertel ik mijn verhaal van mijn depressie aan scholen.

-nu-
'Alice! Je moet me helpen!' Vragend kijk ik Michael, we zijn aan het FaceTimen. 'Wat is er?' Vraag ik bezorgd, ik heb Michael nooit zo serieus zien kijken. 'Ik euhm... Beloof je niet te lachen!?' Vraagt hij wanhopig. Vragend kijk ik hem aan, ik knik. 'Beloofd!' Zeg ik vastbesloten met mijn vingers gekruist. 'Ik euhm.. Heb een date.' Zegt hij blozend. 'Wat? Maar dat is geweldig!' Zeg ik enthousiast met een big smile. 'Wie?' Vraag ik in alle nieuwsgierigheid. 'Ik app je straks wel een foto, ze heet Lise.' Zeg hij met een big smile. 'Maar je moet me helpen!' Zegt hij weer ernstig. 'Owhja! Waarmee kan ik deze verliefde jongen helpen.' Grinnik ik. 'Euhm... Kleding.' Zeg hij.

Ik kijk hem aan. 'Welke opties zijn er en waar ga je heen?' Vraag ik. 'Picknicken in het park.' Zegt hij, hij laat een paar shirts zien. 'Okay, gewoon een zwarte broek en doe dat tweede shirt maar.' Zeg ik. 'Dankjewel All!' Zegt hij blij. 'Ik moet gaan, bye.' Zegt hij, voordat ik iets kan zeggen hangt hij op.

Mikey👾🎮
Me: yo, succes hee! Ik wil nog een foto!
Mikey👾🎮: hahaha, dankjewel! *picture*
Me: goed gedaan Mike! Haha, veel plezier 😏
Mikey👾🎮: sukkeltje.

Hahaha, typisch Michael en mij. Zo gaan de meeste gesprekken wel. 'Sabine!' Hoor ik ineens een bekende stem roepen. 'Naill?' Roep ik verbaasd. 'Nailler!' Roep ik blij als ik zie dat hij in de deuropening staat. Ik spring op en geen hem een knuffel. 'Waarom ben je hier?' Vraag ik. 'De jongens zijn trouwens beneden en we hadden vakantie dus we kwamen gezellig even een weekje hier.' Zegt hij alsof het niks is. Als hij zijn zin afgemaakt heeft ren ik naar beneden, naar de jongens. 'Jongens!' Roep ik blij, ik omhels ze een voor een. 'Hazza hoe is het met je vriendin?' Vraag ik. Hij steekt blozend zijn duim op. 'Toppie.' Ik glimlach. 'Mooi zo!'

'Waar is Mike?' Vraagt Liam ineens als we gewoon met z'n allen in de woonkamer bijkletsen. 'Owh, die heeft een date!' Zeg ik blij. 'Mike die doet het goed hoor.' Grinnikt Louis. Ik lach.

Nu is het echt het eind bye.

Fairy tailes are fake ~ Irwin (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu