-Nikki-
Rustig loop ik door het parkje naast mijn huis. Ik moet de hond weer eens uitlaten. Als ik thuis kom hoor ik mijn moeder alweer zeuren.
"Nikki? Waarom heb je zo kort met Bo en Senna gelopen?"
"Mam het was een halfuur! Ze wilde terug!"
"Okay dan is het goed!"
Zonder nog iets te zeggen ren ik naar boven en kijk op insta. Hé een reactie en een paar likes van Dioni! Ik kan me nog net inhouden om niet te gillen. Ik reageer terug en like al zijn foto's, hij volgt me en ik ga helemaal uit mijn dak. Zo snel als ik kan ren ik naar beneden, doe mijn sneakers en mijn vest aan en ren zonder iets te zeggen de deur uit. Meteen krijg ik een berichtje van mijn moeder.
'Lieverd, was jij dat die naar buiten ging?'
Snel reageer ik terug.
'Ja mam dat was ik ik ga naar de stad en dan naar Fleur, ik blijf bij Fleur slapen dit weekend. Heb geen kleding nodig Fleur heeft dezelfde maat!'
'Okay lieverd, tot zondag/maandag!'
Oké dat is geregeld. Rustig jog ik de stad in.-Dioni-
Wauw wat is die Nikki een knap meisje! Snel aan de boys vertellen.
"Heey boys!"
"Jo wassup man?"
"Ik heb het meisje van mijn dromen gezien!"
"Nice! Hoe ziet ze eruit?" Wil Kaj weten. Ik laat hem een foto zien.
"Ze is vanmiddag in de stad, zullen wij daar ook heen?"
"Haha tuurlijk bro!"
"Thx guys! Ik ga me ff omkleden!" Zeg ik en trek even snel iets anders aan. Als ik beneden kom staat iedereen al klaar. Snel doe ik mijn gympen aan en doe mijn vest aan. Met zijn vijfen lopen we naar de stad