15. Kapitola

2.7K 220 16
                                    

Keď som sa rozlúčila s Lucianou prišla som do svojej izby.

Na druhý deň za mnou pravdaže prišli Rose a Dom a vypytovali sa ma na včerajšok. Tak som im povedala to čo mi poradila Luciana, že mi bolo zle.
Rose sa ponúkla, že mi spraví elixír na to aby mi bolo lepšie ale ja som ich radšej rýchlo vyhnala z izby.

Prišla som na večeru a namiesto Rose, na jej mieste sedel nejaký chalan. Mal asi toľko rokov čo ja. Vysoký, stredne chudý, mal okuliare a krátke hnedé vlasy.

Nechápavo som sa pozrela na Freda, ktorý sedel veľa neho.

"Hm, Fred? Kde je Rose?"

"Pre Rose prišli rodičia." odpovedal.

"Čo? Ale ako? Veď pred chvíľou so mnou hovorila. Tak skôr pred 4 hodinami. Kam išla?"

"Išla do muklovskej školy." povedal.

"Čože? Ako to, že mi o tom nepovedala?" Nechápavo som sa naňho pozerala.

"Nikomu to nepovedala, nechala iba list. Ou, skoro som zabudol Aimee toto je Rolly, Rolly toto je Aimee." predstavil mi chlapca vedľa neho.

Postavili sme sa a cez stôl sme si podali ruky.

"Rolly Dumini." predstavil sa.

"Aimee Pattersonová." povedala som, usmiala som sa a sadla som si.

"Hmm, Rolly je akože tvoje ozajstné meno alebo to je iba prezývka?" Spýtala som sa.

"Hhh, veľa ľudí sa ma to pýta, a áno, je to prezývka." mal hrubý ale príjemný hlas.

"A aké je tvoje ozajstné meno?" Spýtala sa potom Dom.

"To si radšej nechám pre seba." usmial sa a začal jesť šišku.

"Fred,  ak Rose išla do muklovskej školy tak potom-" nestihla som dopovedať.

"Ach!" Povedal Fred s plnými ústami.

Musím vam povedať, pozerať sa na Freda je ako vidieť druhého Pottera iba Freda mám rada.

Keď dožul a prehltol začal rozprávať.

"Rolly je tu na výmennom pobyte." vysvetlil nám.

"Pockať takže on je mukel?!" Nahlas som zakričala.

Na chvílu sa celá miestnosť na mňa pozrela ale potom sa vrátili ku ich pôvodnej činnosti.

"Aimee pre Merlina nie!" Povedal rozrušene Fred.

"Rolly chodil do muklovskej školy ale je čarodejník." vysvetlil.

"Ja som myslela, že je povynné aby čarodejník išiel na Rokfort."

"Rollyho rodičia sú muklovia a s McGonagallovou sa dohodli,  že bude určitý čas navštevovať muklovskú školu ale potom bude povinný dokončiť štúdium na Rokforte." povedal a znova si odkusol zo šišky.

"A Rose?" Spýtala som sa keď som spracovala všetky tie informácie.

"Teta Hermiona chcela aby Rose vedela ako funguje muklovský život a škola, predsa, teta Hermióna má rodičov muklov takže..."

"A vráti sa?"

"Pravdaže sa vráti, príde niekedy v máji alebo apríli už si nepamätám."

"Rolly tak vitaj na Rokforte, kedy si prišiel?" Spýtala som sa ho.

"Prave teraz, čakám iba kedy príde McGonagallová s triediacim klobúkom."

"Aha, a ty vieš čarovať? Vieš niečo o tomto svete?" Spýtala sa Dom.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Where stories live. Discover now