НТГ
Момчето бавно се качваше по стълбите, допирайки се да стария скърцащ парапет. Училището не беше много старо, но имаше какво да се поправи. Като миризмата на мухал или прилепналия костюм на този учител... Шкембето и задникът му се отбелязваха съвсем спокойно... както и някои други части, но това са подробности. Учителят забави крачки, а момчето последва примера му. Той направи само знак на младежа да се отдръпне и почука на вратата на една от многото класни стаи. Когато получи отговор от вътре, влезе в класната стая и всички ученици млъкнаха. До него имаше едно високо и стройно момче, с руса коса и почти черни на цвят очи.
Учителят: Деца това е новият ви съученик. Името му е Арън и идва от Канада. Е мисля, че можете и сами да го питате. Сигурен съм, че ще се държите добре с него и няма да ме разочаровате с лошо поведение. Приятни часове !
И учителят излезе от класната стая. Момчето остана прав. Беше твърде затворен в себе си и необщителен. Не знаеше какво да каже нито как да се държи. Най-накрая едно момче реши да го заговори.
Адам (момчето): Как се казваш ?
Арън: Арън... Арън Кинг.
Джеймс (най-добрият приятел на Адам): На колко си и защо се премести в Англия ?
Арън: На 17 съм. Ами преместихме се заради смъртта на баща ми... наложи се да продадем къщата си в Канада, за да платим разни неща за погребението му и да можем да се нанесем тук.
Нина (най-доброто и сладко момиче в класа): Какво се случи с баща ти ?
Арън: Ами... катастрофа... да точно така катастрофа...
Бела (най-богатото момиче в класа): А защо сте продали къщата? Бедни ли сте ?
Арън започваше да се ядосва заради въпросите на новите си съученици, но се самоконтролираше.
Арън: В къщата много неща ни напомняха за хубавите моменти с татко и майка ми не издържа на това. Единственият начин беше да продадем къщата....
Гордън (от групичката на Джеймс и Адам): А как беше в предишното ти училище ?
Арън: Ами...
И в този момент господина по математика влезе в стаята и прекъсна Арън. И по-добре, защото щеше да изрече поредната си лъжа. Учителят направи знак на новото момче да седне. Той се заогледа и седна до Нина. Само там беше свободно, но пък това момиче му привлече вниманието още, когато се включи в разговора му с останалите, затова се настани при нея и й поднесе чаровната си, криеща истинската му същност усмивка.А/Б
Това е втората ми история първата се казва " Зловещата Къща" можете да я видите в профила ми. Надявам се да ви харесат и двата. Как ви се струва като за начало ? Приятно четене.
YOU ARE READING
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
HorrorПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...