Fredo!! Krčí se za černýma boxerkama a zkoumá velikosti. Zmetek jeden!! Prý že Calvin Klein nesnáší a teď tu šmejdí. Hned jsem se za ním rozběhla.
"Jo tak ty nesnášíš Calvina jo ?!?" Vykřikla jsem o dost víc nahlas, než jsem plánovala a začala se mu tlemit.
"No..já...měl jsem trochu času a tak jsem sem zašel" řekl ale podle toho jak koktal a byl nervózní mě došlo že lže.
"Kecko" Muckla jsem na něj a zase se začla se smát. Fredo jen pokroutil hlavou a koukal dal na oblečení.
Pak jsme navštívili Target a spousty dalších obchodu, ale tentokrát i s Fredoušem. Jelikož už zbývájí do koncertu jen čtyři dny, tak jsme začali už pomalu něco nakupovat. Máme tři balíčky brambůrků, pak krabici s bonbónama a dvě láhve červeného vína. Zbytek opatříme později.
***pohled-Ross***
Už půl hodiny sedíme na rozhovoru s nějakým týpkem co mi je totálně nesympatický. Naštěstí se mě za tu půl hoďku na nic nezeptal. Aspoň že tak. Furt se ptá jak se nám líbí v Kanadě a takový blbosti..Kdy už bude konec sakra ?!?
"Tak Rossi, co ty a tvoje přítelkyně?" Vyhrkl najednou a mě došlo až pochvíli, že mluví na mě.
"Jo fajn" Odpověděl jsem stručně a doufal že mu to bude stačit. Bohužel jsem se zmýlil.
"Pověz nám víc" slizácky se zakřenil a nasadil vítěznej obličej.
"Den koncertu za námi přijede" řekl jsem s falešným úsměvem a připravoval se na další otázku.
"Ach..a jak se těšíte na koncert?" Ha! Asi mu došly slova ohledně tématu přítelkyně.! Dobře mu tak kreténovi!!
Odpovědi se ujal Riker a já se přimáčkl víc do křesla s vědomím, že na nic už nehodlám odpovědět.***pohled-Kate***
Já ho přerazim!!Já ho zabiju!! Já ho roztrhnu!! Abych vám objasnila situaci, Fredo a já jsme šli ke mně (holky se šly domů zbalit na dnešní přespávačku) a já jsem si napustila vanu. No a ten pitomec mi vzal oblečení když jsem si rozčesávala vlasy.! Argh. Aspoň že teta je teď na službě. Ta by asi nebyla spokojená s mýma celodenníma návštěváma. Hlavně když jsou to takový pošuci.
Když jsem se uklidnila, vyškrábala jsem se z vany a hledala ručník. Marně..ten kluk je chytřejší, než jsem si myslela. Strávila jsem půl hodiny v tý pitomý koupelně a hledala něco...cokoliv aby mi zakrilo danou část těla, ale nic. Jen dva látkový kapesníčky. Vůbec netuším co tu dělají, ale teď se mi šiknou. Oba jsem si dala přes zadek a vyšla jsem pozadu z koupelny. Fredo stal na chodbě a tlemil se..Okamžitě jsem vlitla do pokoje a oblékla se. V momentě co jsem ho chtěla seřvat někdo zazvonil.
Šla jsem otevřít a přede dveřmi byla kytice růží a u ní lístek.
Ahoj Dullyno. Jak žiješ? Už jsme se dlouho neviděly. AN
No jasný. Anežka. Moje kamarádka ze školy. Ptáte se proč mi poslala květiny? Protože když jsme byly malé a neměli jsme přítele, tak jsme si posilalily květiny spolu. Jo jsme šiblý..no a co ? Hrozně mě chyběla.
V mém přemýšlení mě vyrušila SMS.
Tak co květiny? -AN
Á, takže ona má moje číslo jo ? Tak si z ní uděláme srandu.
Jsou překrásné, ale na růže mám alergii. Otekla jsem a nemůžu dýchat.
Bože..já jsem tak zlá. Začala jsem se culit a rozhodla jsem se jít seřvat Freda. Místo toho začala polštářová bitka. Když jsem se pak koukla na mobil bylo tam několik zpráv. Všechny od Anežky.
Cože ? Děláš si srandu že?
Kate!! Si v pořádku?
Jedu k tobě.
Kate? Kruci odepis.Už ji nechci trápit
Jak se máš ?
Za pár minut odepsala.
Děláš si srandu...já myslela že umíráš a ty na mě jak se mám. Jak se mám? Málem jsem chytla z tebe infarkt.! :D -An
Taky tě miluju. ♡-K
***pohled-Ross***
Právě jedu. Né v autě, ale na pennyboardu. Přesněji řečeno, jedeme všichni, ale já vnímam jen sebe, krajinu a Kárla. Kárl je můj pennyboard. Jo jsem asi cvok, že jsem si ho pojmenoval, ale já tak miluju jízdu na pennyboardu nebo longboardu a skateboardu. Vždy se tak uklidnim a vyčistím hlavu. Těď se snažím zapomenout na toho idiota s blbýma kecama.
Projíždíme právě nějakou ulicí na kraji města. Je tu klid. Kolem jsou jen rodinné domy. Rozhlížím se ze strany na stranu, pozoruju klidné okolí. No klidné až na nějakou dívku v croptopu s krásnou postavou, která venku pobíhá s nějakým černochem a mlátí se polštářema. Pozoroval jsem jí, dokud se nezasmála. Ten smích bych poznal všude..!
Ahooj, tady je jedna kratší část. Hrozně jsem ráda za vaše komentáře.♡♡ Děkuju moc ! ♡
Taky se chci zeptat, jestli mám psát dále z pohledu Rosse nebo Kate nebo zase obou. ♡