Other side of Him (1)

4.2K 329 11
                                    

က်ေနာ္မသိေသာ သူ၏အျခားတစ္ဖက္
Taoris (Yaoi)
By ^liveforLUHAN^

••••• The Other Side Of Him •••••
°°°°° Epi 1 °°°°°

ေဆးလိပ္ေငြ႕မ်ားျဖင့္ ျပည့္နွက္ေနေသာအခန္း... တစ္နည္းအားျဖင့္ King of Drugs ဟု နာမည္ၾကီးေသာ Huang Zi Tao အျမဲလာေနက် Club ထဲက VIP ခန္းတစ္ခု...

Huang Zi Tao...... မူးယစ္ေဆးဝါး ဘုရင္တစ္ဆူ... ေလာင္းကစားေလာကရဲ႕ သခင္...... နာမည္ၾကီး Gangster ေတြထဲက တစ္ေယာက္ အပါအဝင္...

• ခ်လြမ္ •

" ေရြးခ်ယ္ခြင့္ေပးမယ္... ပန္းလားေခါင္းလား? "

" ပ... ပန္း... "

" Huh? ေသဖို႔လမ္းကို ေရြးတယ္ေပါ့? Tao ဆိုတဲ့ ငါပိုင္တဲ့ Coin တစ္ခုက ဘယ္ေတာ့မွ ပန္းမရွိခဲ့ဘူး... ေခါင္းနွစ္ဖက္ပါတဲ့ King Coin ကိုပဲသံုးတာ "

ဒူးေထာက္ လက္ျပန္ၾကိဳးတုပ္ခံထားရတဲ့ ေကာင္ေလး မ်က္နွာေလးကို ဓားနဲ႔ နည္းနည္းခ်င္းစီ မႊမ္းေနေသာ Tao... ေသြးေအးသေလာက္ ရက္စက္လြန္းလွတယ္...... မ်က္နွာေပၚမွာ သူမ်ား နာက်င္မႈအတြက္ အျပံဳးမ်ားနွင့္ ျပည့္နွက္ေနတယ္ေလ...

အျပံဳးဟု မဆိုထိုက္ေသာ ရက္စက္မႈေၾကာင့္ တြန္႔ေကြးေနေသာ ႏႈတ္ခမ္း.........

•°•°•°• •°•°•°• •°•°•°• •°•°•°• •°•°•°• •°•°•°•

" Arrnyeeyong! က်ေနာ့္နာမည္ Huang Zi Tao ပါ... အခုမွ ေက်ာင္းေျပာင္းလာတာမို႔ ကူညီေပးၾကပါခမ်ာ "

အတန္းထဲကို ဝင္လာတဲ့ Panda မ်က္ကြင္းလို ခပ္မဲမဲေလးျဖစ္ေနတဲ့ မ်က္တြင္းေလးနဲ႔အတူ လိုက္ဖက္ေနတဲ့ မ်က္ဝန္းနက္နက္ေလးတစ္စံု... ခြ်န္ေနတဲ့ နွာတံေလးက ပိုျပီး ေယာက်ာ္းပီသေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးသေယာင္... မေဖာင္းေပမဲ့ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတဲ့ ပါးေလးေတြက ေမးရိုးထင္းထင္းနဲ႔ လိုက္ဖက္ညီစြာ...

ခ်စ္စဖြယ္ မ်က္လံုးေလးမ်ား ပိတ္သြားသည္အထိ ရီျပျပီး ႏႈတ္ဆက္လိုက္တဲ့ ေကာင္ေလးေၾကာင့္ မိန္းကေလးမ်ား မေျပာေလနဲ႔ ေက်ာင္းသားေလးမ်ားပါ ရင္ခုန္သြားၾကတယ္... အေနာက္ဆံုးတန္းမွာ ထိုင္ေနတဲ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္က လြဲရင္ေပါ့...

က်ေနာ္မသိေသာ သူ၏အျခားတစ္ဖက္ (Other side of Him) TaorisWhere stories live. Discover now