A mai trecut o luna si tot nu stiam ce sa mai fac. Cautam in carti cum sa o scap pe Heinz de spiritul papusii. Mergeam in fiecare zi la spital si nu stiam cu cine vorbesc,cu Heinz sau cu spiritul. Dorinta ei de a omori e din ce in ce mai mare,dar norocul meu e ca e la spital sub cea mai mare supraveghere. Imi este dor de Heinz ,dar nu imi place ca este sub controlul spiritului acela demonic. Intr-o seara,am mers la ea la spital si nu mai era. Asistentele mi-au spus ca a evadat. Se plimba prin oras in toiul noptii,vrand sa omoare pe cineva ca sa ii suga sangele. Era un om sarman ce strada care ii cerea lui Heinz bani.
-Sunt sarman! Da-mi si mie te rog un ban pentru o paine!
- Ģeur Hìa ßâi!
-Poftim?
Ģeur Hìa ßài!
Heinz i-a supt tot sangele omului,omorandu-l. Am venit la timp ca sa o opresc din a omori mai multi oameni.
-Heinz! Opreste-te! Tu nu esti asa!
-Eu nu sunt Heinz! Ģeur Hía ßài!
-Opreste-te! Adu-ti aminte de momentele petrecute impreuna si de aventurile noastre.
Si Heinz a lesinat,iar eu crezand ca a scapat de spiritul acela,dar m-am inselat. Am luat-o in brate si mi-am cerut scuze pentru ca nu am ajutat-o cand a avut nevoie. Am dus-o din nou la spital,parandu-mi rau. Am plans,dar ca sa o ajut trebuia sa o aduc inapoi acolo. Am mers la o vrajitoare care mi-a spus ca e greu sa scoti un spirit demonic dintr-un om,dar nu imposibil. Am intrebat-o ce inseamna:"Ģeur Hìa ßài" iar ea mi-a spus ca e o incantatie prin care spiritele rele omoara oamenii si ii lasa fara sange in corp. I-am multumit vrajitoarei si m-am dus la spital la Heinz.
-Heinz! Scuze pentru ca te-am adus din nou aici!
-Nu suparata!
-Stiu ca am gresit... Stai ce?
-Cum ai auzit! Nu sunt suparata!
-De ce?
-Pentru ca aici sunt in siguranta!
-Cum adica? Puteai fii in siguranta si la mine acasa! Te puteam ajuta.
-Am zis ca sunt in siguranta aici si nu voi pleca niciodata! NICIODATA!
-OK! Cum zici tu. Dar de ce vrei sa ramai aici?
-Aici pot fii protejata de spiritul demonic. Daca patesc ceva cheama doctorii doar daca nu ii omor asa cum am facut cu omul acela sarman.
OK! Acum mi-am dat seama ca a innebunit de tot! Dar intr-un fel e bine ce face. Dar tot nu inteleg ceva. Cand vorbeste cu mine si e spiritul,dar cand vorbeste cu oricine altcineva e posedata. Spiritul zici ca e controlat de cineva si cred ca si stiu de cine...
-Buna ziua,doamna si domnule Gäsöer! Vreau sa va pun cateva intrebari! Se poate?("nu pot sa cred ca sunt atat de respectuoasa cu oamenii care mi-au bagat cea mai buna prietena intr-un spital de nebuni").
-Off...Desigur! Intra,fata pe care nu o su...Sam! Zise mama lui Heinz.
-De ce sunteti atat de rai cu fata dv?
-Nu suntem rai! O iubim,dar noi facem ce e corect si in plus nu vrem sa ne facem de ras!
-Cariera e mai importanta decat familia?
-Desigur! Avem o reputatie de pastrat si de mentinut!
-Nu am venit sa va intreb despre viata sociala,ci despre Heinz.
-Nu vreau sa vorbim despre ea!
-De ce? Ce i-ati facut de nu vreti sa vorbiti despre ea?
-Nu i-am facut nimic! Si cred ca si conversatia asta e un nimic. Te rog sa pleci din casa mea! ACUM!
-Plec acum,dar ma voi intoarce si voi afla ce vreau sa aflu! La revedere!
-O zi buna!
Clar ei sunt spirite rele si controleaza toate spiritele demonice,dar trebuie sa dovedesc cumva ca ei sunt cei nebuni,nu Heinz. Trebuie sa o ajut pe Heinz sa scape de spiritul rau. Am mers din nou la spital si i-am explicat si ei cum sta treaba,dar nu-i venea sa creada ca proprii ei parinti ar fii in stare de asa ceva. Am rugat-o sa ma ajute sa dovedesc ca parintii ei sunt alte spirite rele care ii controleaza ei spiritul lui Heinz.
-Si cum as putea eu sa te ajut?
-Sunt parintii tai! Trebuie sa le stii punctele slabe si fobiile.
-Eu aproape toata viata am vornit cu spiritul din papusa mea fara cap si nu am avut viata sociala si tu imi spui de fobiile lor si de punctele slabe? Nici nu prea am vorbit cu ei. Nu stiu cum sa te ajut.
-Mai gasesc eu o solutie si tot dovedim. Dar mai intai...