Okulun ilk günü heycanlımıyım hayır nedenmi çünkü liseden mezun oldum ve yeni okulumdaki ilk günüm, kendini beğenen çocuklar , kıskanan kızlar ve disiplinli öğretmenler yani böyle düşünüyorum umarım sandığım gibi olmaz...
Okuldayım ve kendimi çin'e gitmiş bir türk gibi hissediyorum sanki burası başka bir şehir gibi ...
Her yer yüksek sınıf yılışık kızlar ve bu durumdan hoşlanan erkekler iğrenç değilmii ..
Neyse sınıfıma girmek üzereyim şimdi ben sınıfa girerken herkesin gözü yerime oturana kadae bende olucak ben bumları düşünürken sınıfın kapisinin onunde girsemmi girmesemmi tereddutu yasarken biri bağırdı "şştt baksana bi orda durmayamı geldin gel içeri biz adam yemiyoruz " sanırım bu sınıfı sevmeyecektim ...
Sınıfa girdim ve bir kaç kız yanıma geldi
S: ben sude
K: ben kardelen
B: ben burcu
G: ben gülse
Ben : bende deniz tanıştığıma memnun oldumGerçekten çok tatlı kızlardı beklemediğim bir şekilde karşılaştım umarım bu serüven böyle devam eder...
Hoca sınıfa girdi fakat ben hala korkuyorum yoklama alınıyor ve ben burdayım demeye bile utanıyorum hocamız hepimizle teker teker tanıştı ve okullarda geleneksel olan kuralları anlattı ve zil çaldı ben napıcam nereye gidicem kimle gidicem derken burcu yanima geldi ve hadi sende bizle gel dedi bende utanarak olabilir dedim .
Kantine varmak üzereyiz ve ben paramı çantamda unuttuğumu farkettim diğerlerine siz gidin ben paramı alıp geliyorum dedim ve yukarı geri çıktım tam sınıfa girmek üzereyken karşıdan esmer ve açık tenli hafif uzun boylu bir çocuk geliyo
Sacmalamayın tabikide çocuğun yüzüne bile bakmadım umrumda değilmiş gibi sınıfa doğru gidiyorum ve biri yanıma gelip adın ne diye soruyo yüzüne baktım ve biraz kalakaldım sonra bozuntuya vermeden
D: deniz ben sen kimsin?( sen kimsin nedir ya senin adın ne olucaktı ah deniz ah )
E:( hafif bir tebessümle ) bende emirhan
D: tanistigima memnun oldum
E: bende ( yine o tebessüm )Ben bunla uğraşırken zil çaldı ve benim yemek hayali suda...