Handenin ağzından
Sabah telefonumun çalmasıyla yataktan kalktım Telefonuma baktığımda "Tolga arıyor ..." Yazısını gördüm hemen yerimden fırladım ve Telefonu açtımHande: alo
Tolga: Günaydın Hande Şey eğer bugün müsaitsen birlikte bir şeyler içelim mi? hem birbirimizi daha yakından tanımış oluruz
Hande: Hımm Peki benim öğlenden sonra dersim yok sanırım 1,2 saat ayırabilirim sana .
Tolga; Güzel çok güzel hatta ee o zaman Sana birazdan mekanın konumunu atarım canım
Hande; "tamam görüşürüz canım bay bay"
diyerek telefonu kapattım bir saniye ben Canım mı dedim biraz öncee ! Hemde daha dün tanıştığım birisine inşallah yanlış anlamamıştır...................................
Tolga; bir dakika ben biraz önce Canım dedim Hemde daha dün tanıştığım kıza "Canım" O da nerden çıktı yaa Lan Tolga oğlum bi kendine gel yaa Canım falan noluyoz hayırdır !
inşallah hande yanlış anlamamıştır ya ooof oof neyse ben şu mekanın konumunu atayımda sonuçta handede bana Canım dedi ❤ ..
Cafeye geldim Köşede bir masaya oturduktan sonra handeyi beklerken sıcak birşeyler söyledim ..
Handenin Ağzından;
Cafeye geldiğimde Gözüm Tolgayı aradı Sonunda Gördüm onu Elinde kahve fincanı gözünde güneş gözlüğü
Güneş Gözlüğü ? Hemde kapalı alanda Kendini birşey mi sanıyor ya !bu ne havalar alt tarafı iki mavi gözü var bu mu yani
Tolgada beni gördüğünde el salladı bende el kaldırdım ve yanına gittim
Tolga;selamm
Hande;selam nasılsın ?
Tolga: ben iyiyim asıl sen nasılsın elin nasıl oldu birşey yok dimi ?
Hande;yok önemli birşey elimdeki kesik geçti sayılır zaten öyle işte ee beni buraya birbirimizi daha iyi tanıyalım diye çağırmıştın Tanışalım o zaman !
Tolga;Tamam olur ben tolga ,tolga Sarıtaş 25 yaşındayım aslen sivaslıyım ama İstanbul da doğup büyüdüm gitar çalmak ve şarkı söylemek hobilerim arasında fanatik Galatasaraylıyım Eee Sen bahset kendinden biraz ?
Hande; bende hande erçel 23 yaşındayım Balıkesir de doğdum mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesinde okuyorum 2012 yılında katıldığım güzellik yarışmasında 2. oldum bende fenerbahçeliyim Böyle işte..
Tolga:Güzellik yarışması mı? Valla Sana büyük haksızlık etmişler kızım bana kalırsa birincilik kesinlikle senin hakkın olmalıydı . bu arada şey tanıştığımıza memnun oldum handecim .
Hande;Bende memnun oldum Tolgacım Şey bu arada senin burcun ne ? çok merak ettim de ?
Tolga:Benim burcum mu ? İkizler ! Peki senin ki ne ?
Hande: Bende yay burcuyum :)
Tolga : İyiymiş.. Ee Artık tanıştığımıza Göre bir Selfie Çekilebilir miyiz ? Tabi senin için bir sakıncası yoksa .
Hande:Selfie mi oluur benim için bir sakıncası yok !tamam benim Telefonuma çekilelim o zaman
Tolga;yok benim Telefonuma çekilelim ben sana atarım whatsapp'tan ..
Hande:Peki O zaman Ben seni arkana geçeyim Sen önden çek
Tolga;Gülümse !!
..
selfie çekildikten sonra elinden telefonu alıp resime baktım "woavv Çok güzel çıkmışız Yaa" Dedim sevinerek ..Tolga:Tabi kızım Ben çektim yani Benim adım Selfieci Tolga !
Arkadaşlar Bölüm nasıl ? işte bu sorunun cevabını almam için sizin bol bol yorum yapıp oy vererek düşüncelerinizi paylaşmanızı gerekiyor Lütfen Oy Verin Yorum yapın O kadar yazıyom sadece okuyup Geçmeyin Yorumda yapın Oy da verin ❤😙 ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu Sonsuz
Teen FictionBir Anda Aşk'ın Rüzgarı İle Sonsuzluğa Uzanan iki Aşığın Hikayesi .....