Dupa o noapte lunga s-a facut in sfarsit si dimineata. Emily cu Dylan au dormit fiecare in sacul lui de dormit. Ne-am trezit, au luat micul dejun: mai era putin peste de aseara care l-au prajit si l-au mancat, cu rosii si castraveti. In timp ce mancau, Emily s-a gandit la un plan cum sa o salveze pe Katniss. I -a zis lui Dylan de planul ei: sa mearga ca intr-o drumetie ca sa gaseasca o vrajitoare, ca poate ii vor ajuta sa o salveze pe Katniss. Si-au luat ghiozdanele, si au pornit. Tot mergeau prin padure, era foarte frumoasa, pasarile cantau de dimineata, copacii erau verzi, erau plante in copaci de toate culorile: albastre, roz cu alb si mov. Era primavara, era cald si frumos afara, am mers pana cand am dat de o casa parasita. Era vopsita cu roz si alb, geamurile vopsite cu alb, si usa cu maro. Am sunat la sonerie si ne-a iesit in intampinare o femeie cam de vreo 28 de ani, avea parul saten, ochii verzi, avea o fata blanda, luminoasa.
- Buna ziua , nu prea am des vizitatori, ce doriti?
D si E: - Buna ziua, nu prea avem de mancare si daca aveti ceva de mancare sa ne dati si noua!
- Ok, asteptati putin! Hai intrati!
- Va multumim!
Pe masuta mica din bucatarie femeia ne-a adus niste ceai cald si paine cu unt si gem de mure. Dupa aceea, ne-am facut cunostinta, i-am spus povestea noastra. Femei i s- a parut ca suntem persoane de incredere si ne-a spus marele ei secret: era o vrajitoare. Noi la auzele spuselor ei eram foarte bucurosi in speranta ca o vom putea gasi pe Katniss. Am rugat-o pe ea sa ne faca o vraja sa o vedem, a pronuntat urmatoarele cuvinte: Globule, globule arata-mi unde e fata! Globul ei i-a aratat vrajitoarei o imagine cu ea: era tinuta intr-o imchisoare din fier unde nu prea patrundea magia, era pazita mereu de dusmanul vrajitoarei de moarte Luna. Femeia i-a rugat sa vina si ea cu ei ca sa-i ajute. Avea un cal zburator in grajd, era o fata foarte gratioasa, frumoasa, avea coada cu toate culorile. Am zburat cu calul trei zile si trei nopti pana cand am ajuns la regatul Lunii. Era unul mare, cu negru, si fulgera deasupra. Prima a intrat vrajitoarea iar dupa noi ca ne era frica.
Cand am intrat am vazut cum Luna a incercat sa o faca pe Katniss una de a ei. Dar nu a reusit, in acel moment au aparut ei. Luna nervoasa, a vrut sa ii inchida in inchisoare dar nu a reusit deoarece a reusit femeia sa faca vraja si am lasat-o pe Luna inconstienta. Repede am plecat cu Katniss din regat. Am luat-o la fuga prin padure, departe de regatul ei. Katniss in sfarsit salvata le multumi foarte mult ca au salvat-o, imbratisandu-l pe Dylan si Emily. Vrajitoarea a facut cunostinta cu ea. Toti plecand acasa dupa o aventura bine meritata.
CITEȘTI
O viata noua
PertualanganIn aceasta carte este vorba despre o fata Katniss. Era nascuta in Anglia...Viata ei se va schimba complet atunci cand se muta in New York...