Fatmaİremkaratut adlı kullanıcıya ithat edildi. İremcim öpüldün ve sizde arkadaşlar. Votelerinizi ve oylarınızı eksik etmeyin. Sizleri seviyorum💕💕😘
Yuh oha çuş!!
- Al bakalım asi kız senin için özel hazırladık.
- What didin gülüm?
- Ya kızım salak mısın al işte.
- Hop orda duracaksın liseli. Sen bana salak falan diyemezsin.
- Al ye kızım işte uğraştırma beni. İşim gücüm var.
- Madem işin gücün var beni neden kaçırıyosun? Ve sen sadit misin? Bi de beni öldürcek misiniz?
Kahkaha attı.
- Çok soru soruyon güzelim. Sus ve yemeğini ye.
- Sen kimsinde bana güzelim diyosun he? Atlarım üstüne.
- Sus ve ye.Ya valla gerizekalı. Zaten tipinde hayır yok. Sadist midir nedir? Bi de gülüyo dalga geçiyo beni sinir ediyo. Şu Savaş kurtarcaksa kurtarsın artık beni.
- Nerden biliyon belki kurtarmıcak.
- Ya iç ses morelimi bozma. Hem zaten klasık öyle oluyor.
- O da var. Kızım adamın tipini gördüm. Didim noliyi?
- Ya aynen kimin iç sesi işte.
- Bilmem kimin?
- Burayı terk et iç ses.
- Aman iyi be kendin kal gör gününü.Ya neden ben neden? Bu kadar ekşın fazla geldi. Offf be tuvaletimde geldi.
- Sadist!diye bağırdım. Sonuçta adam sadiste benziyo.
- Ne
- Bak nasılda kendini biliyo.
- Çok konuşma da ne var?
- Tuvaletim geldi.
- Kızım sende ne şey çıktın be bi durmuyon.
- Altımamı yapsaydım?
- Tamam sus.
Dedi ve içeri geldi.
-Ellerimi çözsene.
- He sonra kaçarsın olmaz.
- Yani tuvalete berarber mi gircez. Olum salak mısın? Hiç beyin yok valla.
- Tamam sus ve yürü.Tamam planı buldum. Ben burda kaç kişi olduğuna bakıp tuvaletten kaçıcam.
- Ne yani burda tek misin?
- Sanane.
- İyi be.Böyle tuvalet mi olur iğrenç tamam kaldığım oda güzel de tuvaletide temizleselerdi daha iyi olurdu. O ne oha yuh!!
-İmdatt !!yardım edin!!
Diye bağırmamla daha doğrusu çığırmamla kapı açıldı. Bende klozetin üstünden adamın üstüne atladım.- Napıyon kızım mal mısın noldu in üstümden.
- Ya fare var kocaman bak fare gitmeden inmem valla. Kusura bakma.
- Atayım mı seni farenin üstüne?
- Ya saçmalama tamam çıkar beni.
- Boynumu biraz daha sıkarsan ölcem.
- Tamam hadi yürü.
Ve odaya geldik.
- Tamam hadi insene kızım.
- Ya belki buraya gelcek emin olmamız lazım.
- Kucağımda durmak istiyosan söylemen yeterli.
- Hayır ne alaka. Adam yakışıklısın ama dünya ahiret bacım sayılırsın.
- Ne diyon kızım?
- Neyse sen sadist misin?
- Sence?
- Tamam anladım sadistsin. Beni nasıl öldürceksin?!
- Senin bacaklarını başka arabaya kollarını başka arabaya bağlıycam. Sonra arabaları ters yöne sürücem. Ve son sende parçalanıcaksın.
- Hııı!! Şey sadist bey efendiğicim siz salak mısınız? Ben naptım size? Neden beni kaçırdınız? Ayrıca neden düz bi şekilde öldürmek varken işkence yapcaksınız. Ne diyorum ben ya neden konuşmak varken ya da beni bırakmak varken. Neden işkence etceksiniz? Sadist beyciğim.
- Sadist beyciğim ne ya?
- Sonum iyi olsun diye uğraşıp çabalıyorum burda.
- ahahaha kızım saf mısın?
- Hıı
- Neyse boşvr.
- Ya ben acıktım.
- Yine mi yuh be habire yiyosun. Anladım neden hayvan gibi olduğunu.
- Yani bana şisman mı diyosun?
- Şaka yaptım. Bekle.
Diyip çıktı. Ellerimi bağlamamış yuh. Ve geldi bi dakika iki tabak mı var?- İki tabak mı var?
- Tamam sadist olabilirim ama bende insanım acıktım.
- Ne yani beraber mi yicez valla tuhafsın belki kaçcam.
- Kaçmıcanı biliyorum.
- Vay be ne ekşın yani bi sadistle yemek yicem. Oh my got!!!
- Sus ve ye.
- Tamam.Ve yemeği yedik ya bunlar gerizekalı. Hem beni kaçırıyo hemde gelip yemek yiyo. Didim noliyi?
- Yediğimize göre sadist beni neden kaçırdığınızı ve neden öldürcenğinizi bi de kim olduğunuzu söylerseniz.
- Öncelikle güzelim seni ben kaçırmadım. Ben burda senin başında durmak için tutulan birisiyim. Neden kaçırdıklarını bilmiyorum. Ama kim kaçırdıysa korkmalısın. Çünkü evin her tarafı adamlarla çevrili.
- Oha yuh çuş hayvanlar köpekler panda kafalı orangutan vucütlü şerefsizler sizin var-
- Hop kızım sus terbiyeli ol.
- Bunu bana bi sadist mi söylüyo?
- Tamam sus bak kıymetimi bil ellerini bağlamadan sadece odayı kitleyip çıkıyorum.
- İyi tamam saol da bunu öğrenseler ne olur?
- Bişi olmaz. Çünkü kendileri istediler ellerini bağlamamamı.
- Bunlar bi tuhaf ya neyse tamam çık.Uyuyum bari bende. Gözlerim yavaş,yavaş ağırlaşıp kapanmaya başladı. Birden odanın kapısı açıldı.
- Ya napıyon be bıraksana beni sadist.
- Hani sana ölümünü söylemiştim ya şimdi yürü.
- Ya niye bağladın beni arabalara bırak.
- Ömer arabaları ters yöne çalıştırmaya başlayın.
- Ya lütfen bıraksana. Ölmek için çok gencim. Daha Savaş'la sevgili olmadım.
- Görüşürüz güzelim.
- İmdat!!! Yardım edin!! Aaaaaa