0.0

887 52 39
                                    

Cho Hee'nin ağzından :
O sabah canım gerçekten çok sıkılmıştı.Sonra Haneul'u aradım.Onunla bir cafede buluşmak üzere sözleştikten sonra hazırlanmaya başladım.Ne giyeceğime karar verdim,saçlarımı yaptım ve anahtarlarımı,cüzdanımı ve telefonumu çantama koyduktan sonra evden çıktım.Yürüyerek cafeye vardım.Cafeye vardıktan sonra gözüme kestirdiğim boş bir masaya oturdum ve telefonumla oyalanmaya başladım.Gelen sesle birlikte başımı telefondan kaldırdım ve Cafe'ye yeni gelen 6 çocuğa bakmaya başladım.Cidden bayağı çekicilerdi.Sonra yan masaya oturdular.Ben de daha fazla dikkat çekmeden kafamı geri çevirdim.Saatime baktım.Çoktan 10 dk olmuştu..Tanrım! Bu kız neredeydi!? Onu beklemekten sıkıldığım için siparişimi verdim. Neyse ki siparişim hemen gelmişti. Tam çilekli milkshake'imden bir yudum alacaktım ki omzuma dokunan elle irkildim ve bana dokunan kişiye baktım..

Jimin'in ağzından :
O gün hep beraber bir cafede buluşma kararı aldık. Cafeye geldik ve boş bir masaya oturduk. Siparişimizi verdikten sonra beklemeye başladık. Boş boş birbirimize bakarken Hoseok: ' Hadi bir şeyler yapalım! ' dedi.Jin ' Evet! ' diyerek  destekledi. Biz ne yapsak diye düşünürken Jungkook,Taehyung döndü ve 'Hadi hyung,şişe çevirmece oynayalım.' dedi. 'Saçmalama Jungkook ! Çocuk muyuz biz!?' dedim. Bana aegyo yaparak 'Noluur hyungg' dedi. Hoseok 'Evet ya hadi oynayalım Jimin dedi. Bende 'Tamam hyung oynayalım' dedim. Jungkook çantasından çıkardığı pet şişeyi Taehyung'a verdi ve 'Çevir hyung' dedi. Tae, şişenin kapak kısmını göstererek ' Burası sorar,arkası cevaplar' dedi. ' Tamam! ' dedik hep bir ağızdan. Sonra Taehyung şişeyi çevirdi ve AISH!! Soru bana soruluyordu. 'Doğruluk mu cesaretlilik mi ?'dedi sırıtarak. Hakkımda her şeyi bildiklerinden 'Cesaret!'dedim. Yoongi 'Oo cesaretlisin'. Bende 'Tabii!'dedim ve göz kırptım.Tae, etrafına biraz baktıktan sonra yan masada oturan kızı gösterdi. Ve kıza baktık. OMO! Kız cidden çok güzeldi. Pamuk gibi beyaz teni,uzun kahverengi saçları,çilek rengi dudakları,ince burnu,iri-mavi gözleri ve uzun kirpikleriyle çok güzeldi. Ama galiba Koreli değildi. Ben bunları düşünürken Namjoon omuzuma vurdu ve 'Jimin,dinliyor musun?' Dedi. Bende 'Ah,evet pardon biraz dalmışım,evet Tae dinliyorum' dedim. 'Güzel' dedi. Cebinden bir kağıt ve kalem çıkarıp masanın üzerine koydu. Ne yapacağım ki ben bunlarla? Diye düşünürken 'şimdi bunları al,git ve o kızın numarasını al' dedi. 'Zaten Koreli gibi gözükmüyor,seni anlamayacaktır.' diye ekledi. O sırada Jungkook gülmeye başladı 'Yah! Sus Jungkook!' dedim ve ekledim 'Tae nasıl yapayım ben yaa! Sapık mıyım ben!?' dedim. Hoseok 'Hadi ama oyun oynuyoruz,oyun bozanlık yapma' dedi. Umutsuzca Jin ve Yoongi hyung'a baktım. Jin hyung dudak büzdü ve Yoongi hyung da ellerini göğsünde birleştirdi. Bir anlık cesarete geldim ve ani bir hareketle masadan kağıt kalemi aldım ve yan masaya doğru ilerlemeye başladım. Masaya doğru yaklaştım. Tanrım! Yakından gözleri ve dudakları daha da parlıyordu. Yaklaştım ve elimi omzuna koydum. Şimdi farkettim de çilek gibi kokuyordu.. Hemen kendimi toparladım. Tam söyleyecekken arkadan Jungkook 'Oo hyung iyisin!'dedi. Aish! Bu çocuğu cidden öldüreceğim! Sonra kıza döndüm. Bana bakıp 'Efendim?'dedi. Sesi cidden yumuşaktı. 'Ş-şey' dedim. Of! Neden kekelemiştim ki şimdi! Boğazımı temizleyip konuştum 'Biz oyun oynuyoruz da' deyip diğer elimdeki kağıt kalemi çıkarıp konuştum 'Gerçek telefon numaranı yazmak zorunda değilsin,bir şeyler karalasan da olur.' dedim. Kağıda bir şeyler yazdı ve kulağıma yaklaştı ' Bu benim gerçek numaram istersen mesaj atabilirsin' dedi ve gülümsedi. Haa! Bir de arkadaşlarına söyle ben Koreli değilim. Yani aslında annem koreli babam Türk. Ama Koreceyi ana dilim gibi konuşuyorum. Yani dediklerinizi duydum ve anladım' dedi. O an utandım,bizimkiler adına özür dileyip masaya geri döndüm. Hoseok 'Bizim Jimin'imiz utançtan kıpkırmızı mı olmuş ha?' Diyene kadar kızardığımın farkında değildim. Hemen ellerimi yanaklarıma götürdüm. Ne sıcaktı ama! Cidden utanmış olmayalım.! Fakat ben bunları yaparken hepsi bana bakmış gülüyordu. Namjoon 'Yah,tamam çocuğun üstüne gitmeyin artık' deyince biraz olsun rahatladım. Jin 'Tamam artık hadi oyunu bırakalım,siparişler geldi' dedi ve kahvelerimizi içmeye başladık. Kahvelerimiz bitince biraz daha muhabbet ettik. Sonra hesabı ödeyip cafeden çıktık.

Cho Hee'nin ağzından :
Omzuma dokunan elle bir an irkildim ve bana dokunan ellerin sahibine baktım. OMO! Cidden çok yakışıklıydı. Kahverengi saçları,kahverengi parıldayan gözleri sanki etrafa ışık saçıyordu. Ayrıca şeftali rengi dudakları da çok çekiciydi. Bana oyun oynadıklarını söyledi. Ve benden telefon numaramı istedi. Ama amacının kötü olmadığını,sadece oyun oynadıkları için sorduğunu ve kendi numaramı yazmama gerek olmadığını söyleyince amacının kötü olmadığını anladım. Sonra numaramı kağıda yazdım ve kağıdı verdim. Sonra konuştuklarını duyduğunu felan söyleyince utançtan kıpkırmızı oldu. Gerçekten çok tatlıydı. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Grup adına benden özür dileyip kendi masalarına geri döndü. Bende milkshake'imi bitirdim. O sırada aklıma Haneul geldi. Cidden,neredeydi bu kız ? Telefonuma baktım. Sessizde olduğundan gelen bildirim ve aramaları duymamışım. Bir baktım 3 cevapsız arama ve 1 mesaj. Hepsi Haneul'dan. Mesajlara baktım. Kimden:Haneul-Cho Hee çok üzgünüm ama annem hastalanmış. Zehirlenmiş galiba. Şimdi hastaneye gidiyorum,sonra telafi edeceğim görüşürüz :*
Okuduğum mesajla korktum. Çünkü Haneul'un annesi benim de annem sayılırdı. Hemen Haneul'u aradım.
Alo Haneul, iyi misin? Annen nasıl? Kötü bir şey yok değil mi?
'Cho Hee,sorun yok annem iyi,sadece bozuk bir pasta yemiş o da midesini bozmuş.
'Tamam,geçmiş olsun görüşürüz'
'Görüşürüz'
Telefonu kapattıktan sonra fazla oyalanmadan hesabı ödeyip cafeden çıktım. Ama aklımı karıştıran bir soru vardı. Adını bile bilmediğim çocuk bana mesaj atacak mıydı ?

Herkese merhaba ! Ilk hikayem olduğu için biraz heyecanlıyım. Elimden geldikçe her hafta bir gün belirleyip o gün yb atmayı düşünüyorum. Yazım yanlışlarım olduysa kusura bakmayın lütfen. Ayrıca yorumlara düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim. Lütfen oy ve yorumları unutmayın!! ^_^

Saklambaç •JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin