Jälle on ta siin. Jälle on ta mu elus tagasi. Oh miks küll? Miks ta pidi tagasi tulema ja mu elu JÄLLE rikkuma hakkama. Ma peaaegu, et olin Konterile lähedale saamas ja siis... BAUH! On Al siin ja hakkab mu elu korraldama. Isegi mu ema ei vingu mu kallal nii palju, kui Alan.
Ma ei taha enam Alaniga sõbrustada, sest olen mõistnud, et kui sa tahad leida armastust pead ALAN MILES endast eemal hoidma! Ma olin 4 või 5 klassis, kui üht äkki ta katkestas meie sõpruse. Paugust! See teeb isegi praegu natuke haiget. Kõige hullem on teadmine, et sa ei tea, ega saagi KUNAGI teada MIKS??? Neetud pisar! Ma ei kavatsegi rohkem pisaraid selle mõttetu tõprad peale raisata ja see pisar jääb VIIMASEKS! Vot tak!
Läksin oma ühika tuppa tagasi. Hillary oli juba kohal ja pakkis oma kohvreid lahti.
Hillary on üsna rikkast perest ja ta käib igal vaheajal kuskil reisil. Rikkurite rõõmud noh.
Istusin oma voodile. Mina ja Hillary oleme selle 2 aastaga sitaks headeks sõpsideks saanud.
Hey biff Kas teeme täna ka midagi vä?Miks mitte.. aga mida me teha võiks?
Riffi juures on pidu. Läheks sinna?
Riffi? Sinu nõbu Riffi??
Ja jaa.. Ma tean, et ta on täielik asshole, aga pidusid oskab ta korraldada.
Aga mäletad, kui sul külas olin.. siis ta isegi mitte ei märganud mind. Saad aru, ta vaatas must läbi nagu aknast! Samal ajal landib tüdrukuid rohkem, kui mõni kombain viljateri saab... Hillary katkestas mu monoloogi.
Ugh! Jälle hakkad sa seda talutüdruku näiteid tooma. Ta oli linna tüdruk ja ainuke asi, mis talle maal elamise juures meeldis olid hobused. Ta oli nende järgi lausa HULL, aga ta ema ei lubanud tal sõita. See pidi liiga ohtlik olema.
No sorry, aga ega mina selles süüdi pole, et ma pool elu maal pidin elama.
Aga lähme siis peole vä?
Ma juba ütlesin, et ma ei tule! Ma vihkan su nõbu!
Noh siis sul ei vea, kuna ta hakkab sellest aastas meie kõrval toas elama.
M I D A ! ! ! ! ! ! ! ! Ma pidin vihast ja vastikusest lõhkema! See jäletis hakkab seina taga elama ja sinna naisi vedama!? Gaad ma ei tohi sellele mõelda!
Hillary otsustas lõpuks ikka minna. Mina jäin endale aga kindlaks, kui kalju. Nii ma siis lamasin oma voodil ja mõtlesin Konteri peale. Tema six-pack'ile. Tema musklitele. Tema silmadele. Tema naeratusele. Tema näole.
Mu mõtete lennu katkestas kellegi vastik uksele koputamine.
Läksin väga vastumeelselt avama. Ukse taga seisis kellegi selg. Olin üsna ebakindel, kuna ei teadnud kellele see kuulub. Köhatasin. Järsku olin ma vastamisi ALANIGA!
Alan!?Noora!? Alan tundus olevat sama üllatunud, kui ma.
Mi mida sa siin veel teed?Ma elan kõrval toas sellest aastast ja mõtlesin naabritega veits tutvust teha. Ta suule kerkis muie aina suurenes. Aga nüüd tuleb välja, et ma tunnen oma kõrval toas elavat naabrit üsna hästi.
Ahh! Käi kuradile! Oli midagi veel või võin ma ukse kinni panna ja oma tegevuste juurde naasta?
Ei tea mida sa siis küll tegid? Alan tegi mulle silma samal ajal muiates. Ugh, kuidas ma vihkan seda.
Ma jõllitasin teda oma kurja põrnitsevad pilguga.
Palun ära vaata mind oma kurja pilguga. See ajab mulle kananaha peale.Mida iganes! Head aega! Hakkasin ust kinni tõmbama, kui kuulsin teda hõikamas.
Ära siis mind ära unusta musi! No nüüd aitab!
Lõin ukse järsku lahti tagasi ja vaatasin teda jälle oma kurja pilguga. Ta ainult muigas pervolikult.
Märkasin ukse kõrval olevat pool täis prügikasti. Võtsin selle kiirelt kätte ja kallasin Alanile kaela. Tühja korvi panin talle veel pähe ja siis läksin oma tuppa tagasi.
Istusin oma voodile ja proovisin Konterist mõelda, aga mu mõtted läksid üha rohkem Alanile. Olin ju omal ajal temast sissevõetud. Ja kohe korralikult. Aga talle ma ei ole seda kunagi tunnistanud. Ma olin nõus tegema ükskõik mida, et ta tähelepanu saada, aga siis... Siis tuli koililõpp ja meie teed läksid lahku. Nüüd pole ma juba 2 aastat temast midagi kuulnud. Teadsin aint seda, et ta elavat kuskil teises linnas.
Ärge arvake, et ma ei püüdnud temaga ühendust võtta. Ma mitu kuud kirjutasin talle FB's, aga ta kirjutas mulle ainult k ja like vastu. Nagu suht mõttetu üritus ju.
Igastahes nüüd on Alan siin. Mu kunagine armastus. Ja ma ei tea, mida ma peaksin tegema a) talle ütlema oma kunagistest tunnetest b) sebida kiiremas korras Konter ära või siis c) hoida mõlemast poisist eemale ja olla Forever Alone.
Ma valin variandi B. Let's do it!
YOU ARE READING
Ühika Love
Teen FictionAlan karjus, aga Noora enam ei hoolinud. Ta ei hoolinud enam millestki. Sõnad, mis tulid Alani suust läksid Noorast mööda. Noora ei saanud lasta Alanil oma elu kontrollida ainu üksi sellel põhjusel, et too ta lapsepõlve parim sõber oli. Noora armast...