Byłyśmy z mamą w pizzeri . Zobaczyłam ulotkę (wiadomo jaką z poprzedniej części)
K: Mamo czy mogę pracować tu na nocnej zmianie Proooszee !!:)- Pomrugałam oczami.
M: C-co ?! Przecież masz tylko 14 lat ! - Powiedziała głośno mama.
K: Ale mamo proszę chciałabym sobie dorabiać ... nie chodzi o to że brakuje mi kieszonkowego ale ... No proszę - Zaproponowałam mamie i powiedziałam o co mi chodzi.
M: Zastanowię się ... To jaką pizze zamawiamy .- powiedziała i zabrała powoli ulotkę z moich rąk .
K: Mogę te ulotkę zatrzymać ?- Zapytałam ,bo był tam numer telefonu do pracowników.
M: Oj dobra weź sobie to jaką tą pizze zamawiamy ? - Uśmiechnęła się .
K: Myślę , żebyś ty wybrała :)- Powiedziałam mamie .
M: Jak chcesz i chyba do picia wezmę ci herbatę oke ? - Zapytała i uniosła brwi po czym wstała .
K: Dobrze ^^ - Jak mama poszła od razu zaczęłam czytać te ulotkę . Nie zauważyłam , że za mną stoi mama .
M: A ty znowu z ulotką ... Nie nie będziesz pracowała ! - Zdenerwowała się jak zwykle.
K: Mamo proszę zobacz pisze , że od 14 lat ! - Ostatecznie powiedziałam .
M: Nie i koniec !- wykrzyczała i wyrwała mi ulotkę ale ja napisałam numer do pracowników w notatniku :) Pomyślałam tak ,, Jak mama mi nie pozwoli ta sama pójdę ! ,, . Mama poszła i oddała ulotkę na miejsce po chwili poszła zamawiać tą pizze .
Dlaczego nie mogę tam pracować , przecież mam już 14 lat a rocznikowo 15 :< . Moja mama nic nie rozumie . Nie chodzi mi oto , że brakuje mi kieszonkowego ale mogła bym sobie dorabiać ... a teraz są ferie ! Miała bym dużo czasu wolnego . W oczekiwaniu na pizze grałam w gierki na telefonie. Po 5 minutach przynieśli nam pizze i coś do picia.
Zjadłyśmy a ja szybko pobiegłam po ulotkę .
M: Gdzie ty idziesz ? - zapytała wkurzona.
K: Po ulotkę powiedziałaś , że mogę ją sobie wziąć ... - Pójdę sama do pracy . Pobiegłam i wróciłam do mamy z ulotką .
M: Wracamy już do domu ?- Zapytała grzecznie moja mama żeby nie pogarszać sytuacji ....
K: Okej - My wracamy a ja tu wrócę ! Ahh gadam sobie w myślach ...
Kiedy dojechałyśmy do domu odrazu poszłam do mojego pokoju nakarmić moje rybki ,bo moja mama pewnie o tym nie pomyślała .
Jutro 17:00 kolejny rozdział ! :>
YOU ARE READING
FnafoweOpowieści
Teen FictionOpowiada tu Kamila o zielonych oczach i czarnych do ramion włosach z grzywką ...rozdziały będą się pojawaiać o 17:00 :) Deviantart-Orangina87