Rozdział 3

198 12 0
                                    


Szkolna suka


-Charlie, pora sie zbierać -powiedziałam po cichu

-wiem,odwiozę cie -powiedział i cmoknął mnie w czoło 

Charlie wziął  mnie za rękę i wolnym krokiem ruszyliśmy w stronę samochodu.  Idąc  nie odzywaliśmy się do siebie, nie była to nie przyjemna cisza. Otworzył mi drzwi więc weszłam do samochodu. 

Jadąc Charlie  puścił muzykę i zaczął śpiewać mi  piosenki. Wiedział jakie lubię. Zaśpiewał mi moją  ulubioną...Shawn Mendes Show you. Wzruszyłam się,  bo nigdy nikt dla mnie nie zaśpiewał.  On jest taki kochany...  Wszystko  jest takie  idealne. Za bardzo idealne .

-no to idę...  -powiedziałam po cichu

Chcąc wyjść  z samochodu Charlie złapał mnie za rękę i mocno do siebie przyciągnął jedną ręką łapiąc za mój podbródek i całując na pożegnanie.

Wyszłam z samochodu. Będąc przy drzwiach odwróciłam się na chwilę żeby na niego jeszcze raz spojrzeć. 
Siedział w samochodzie i mnie nie zauważył.  Wyglądał na takiego szczęśliwego , wyglądał tak jakby wygrał całe swoje życie.

Weszłam do domu . Oparłam się o drzwi i zaczęłam myśleć.

*Charlie*
Siedząc w samochodzie rozmyślałem nad tym wszystkim co się stało.  Przecież dopiero co pierwszy raz ją zobaczyłem w szkole.Od razu wiedziałem że  będzie wyjątkowa.
Taka cudowna dziewczyna  nie jest w każdej epoce.  Ona jest kimś  więcej niż zwykłą dziewczyną...

No cóż trzeba wreszcie pojechać do domu. Odpaliłem samochód i włączyłem  ulubione piosenki Alex.  Nie dziwię się że są jej ulubione skoro mają taki głęboki tekst.  A gdyby tak napisać dla niej piosenkę?  Może Leo mi pomoże...

~następnego dnia~

*Alex*

Wstałam rano wypoczęta i z humorem. Poszłam do łazienki i się ogarnęłam.
Ubrałam szaro-czarne rajstopy w pionowe paski  ciemną  zieloną  spódniczkę, biały  t-shirt i do tego czarny żakiet. zrobiłam niechlujnego warkocza na bok i do tego ciemno fioletową czapkę krasnala.

Zjadłam śniadanie i wyszłam z domu.  Oczywiście  czekała już na mnie  Klaudia, o dziwo  nie było Niny.  Może po prostu jest chora czy coś w tym stylu.

-O wreszcie Alex wyszłaś,  już myślałam że zaspałaś -powiedziała Klaudia

-nie no co ty - odpowiedziałam

-NO JUŻ  OPOWIADAJ JAK BYŁO!- wykrzyczała Klaudia

-ej spokojnie  ha  ha ha - powiedziałam z śmiechem w głosie

Opowiedziałam jej wszystko co się stało ze szczegółami

Wchodząc  do szkoły  zobaczyłam  pewną dziewczynę, skądś ją znam..

- o kurwa. - powiedziałam na głos

-co się stało? - zapytała Klaudia

-widzisz tą dziewczynę która tam stoi?-zapytałam

-noo...i co w związku  z tym?

-chodziłam z nią  do poprzedniej  szkoły... a tak się  cieszyłam że  już tej  suki nie zobaczę na oczy

-emm... nie chcę  cię  martwić ale ona chyba tu idzie - odrzekła. Klaudia

-proszę,  proszę,  proszę,  kogo my tu mamy....czyżby. nie jaka  Alex? -powiedziała szyderczo

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 25, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

(boy) friend.../Charlie Lenehan (wolno pisane)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz