ဘဝ ! ဘဝ ! ဒီ 'ဘ' ရယ္ 'ဝ'ရယ္ နွစ္လုံးေလးဘဲပါတဲ႕ဘဝ! Appaနဲ႕Ommaမရိွေတာ့ထဲကတစ္ေယာက္ထဲအေဒၚအိမ္ကပ္ေန…ေက်ာင္းသုံးစရိတ္အတြက္အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္လုပ္ျပီးရွာ…ျဖစ္ခ်င္တဲ႕အိပ္မက္ကDancerတစ္ေယာက္…က်ေတာ္ခုထိဘာဆိုဘာမွမကိုင္ရေသးဘူး … အိပ္မက္ကိုအေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႕ေျပာတာပါ…အဲ ဆိုေတာ့ကာ…
"အမဲေကာင္ ဘာထိုင္လုပ္"
"မင္းၾကီးေတာ္ကုလားမငါနဲ႕ညား …အာာာ ေသနာ ဖြ ဖြ ဘာေတြေယာင္လို႕ေယာင္မွန္းမသိ"
"ငါ့ၾကီးေတာ္ကတရုတ္မ ယူမလား? အသားကလဲမဲတူးေနေရာမင္းအတိုင္းဘဲ"
"ခီြးး မင္းဟာမင္းယူ"
"ေျပာ ဘာကိစၥလဲ အလန္႕တၾကား"
" မင္းကိုမေတြ႕လို႕လိုက္ရွာေနတာ မင္းကဒီမွာဘာထိုင္လုပ္? ေနာက္တစ္ခ်ိန္ကEngေနာ္ မင္းအဘအခ်ိန္မဝင္ရင္ပေထြးနဲ႕ညားသြားမယ္"
"ပေထြးေတာ့ေၾကာက္တယ္ အရိုးေရ လာ သြားမယ္"
ပေထြးေလ ေၾကာက္ရတာေပါ့ သူ႕အခ်ိန္မတက္ရင္ဆရာၾကီးဆီေရာက္မွာ!သားကေၾကာက္တတ္တယ္ရယ္…
~~~~~~~
"ေဟ်ာင့္ အမဲတုံး ! ေက်ာင္းဆင္းရင္ဂိမ္းဆိုင္သြားမလို႕လိုက္မလား"
"မင္းအေဖအမဲေကာင္ကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္ေနလား ဒါဘဲေခၚေနတယ္ မသြားဘူး ငါအလုပ္သြားလုပ္ရဦးမွာ"
"မင္းကလဲတစ္နာရီေလာက္ေဆာ့မွာကိုဘာျဖစ္မွာမို႕လို႕လဲ"
"ငါပိုက္ဆံလိုေနတယ္! အကသင္တန္းတစ္ခုငါတက္ခ်င္လို႕ ဒါေၾကာင့္ငါပိုလုပ္ရမယ္"
"ေအာ္ အဲ႕ဒါေၾကာင့္လား?? သင္တန္းေၾကးကေစ်းၾကီးလို႕လား"
"အင္း ငါ့မွာရိွတဲ႕ပိုက္ဆံနဲ႕မေလာက္ဘူး Chanyeol ရ!လိုေသးတယ္။အာ့ေၾကာင့္ထပ္ရွာေနတာ"
Chanyeolကအေတာ္ၾကာစဥ္းစားေနျပီးတစ္ခုခုကိုသတိရဟန္နဲ႕…
"Kai ! ငါသိျပီ ပိုက္ဆံအမ်ားၾကီးရမယ့္အလုပ္တစ္ခု"
"ေဟ ဘာလဲ ေျပာၾကည့္စမ္း"
"ဒီလို! ငါနဲ႕သိတဲ႕အကိုတစ္ေယာက္Barမွာသူတို႕ဆိုင္နွစ္ပတ္လည္အတြက္ပြဲတစ္ခုစီစဥ္ထားတယ္ ေပ်ာ္စရာေတြဘာေတြနဲ႕ေပါ့ကြာ အဲ႕အစီအစဥ္ေတြထဲမွာအလွမယ္ျပိဳင္ပြဲလည္းပါတယ္"