Capitolul 18 - Sfinte Dylan O'brien .

1.1K 56 14
                                    

Ce dracu se i tampla in casa asta nu am ajuns decat de o ora si Lydia scumpa mea prietena din generala care sa mutat il alerga pe Derek cu lopata ? Okei asta e ciudat pentru ca Fran si Louis tipau sa-l loveasca unde nu rasare soarele.

Si din cate vad nu sunt singura socata deoarece Justin se uita la ei ca la masini straine.

'Lydia?'zice Justin , bine nu mi-am adus aminte sa ii fi zis cum o cheama.

'Justin ' se opreste ea din alergat si imi ia iubitul in brate .

'Okei ce se intampla aici ?' Intreb cu o urma de gelozie.

'Usor geloaso nu ti-l iau , doar ca mi-a fost dor de scumpul meu verisor 'zice ea si toti ne uitam la ei , bine nimeni nu se astepta ca ei sa fie verisori .

'Ohh..'e tot ce zic eu si ma uit la Fran care vorbea cu Louis.

'Okei deci fata paduri e verisoara prietenului meu cel mai bun ?' Intreaba idiotul de Derek .

'Cucuiatule ai dat de dracu ' zice Lydia si incepe sa-l alerge cu lopata prin casa ce drq au astia doi .

'Bun venit in casa de nebuni 'mormai eu .

'Hei gata voi adolescenti plini de hormonii'zice bunica si sufla intr-un fluier .

'Deci cum vom
Dormi pentru ca la ultima verificare aveai doar 3 camere libere fara a ta '  zic eu .

'Pai simplu deoarece un vaiat trebuie sa doarma cu o fata si am vazut cat de bine se inteleg Derek si Lydia ei au sa doarma impreuna . Justin cu Louis'zice si ei bat palma' Si Lala cu Fran ' si noi la randul nostru batem palma .

'Nuuuuuu' tipa cei doi nebunincand realizeaza ce a zis bunica .

'Viata se razbuna pe idioti ca tine Derek' zic eu razand si uracnd in camere toti .

Pov  Lydia

Superb acum trebuie sa impart camera cu paduchiosul asta de parca nu era de ajuns ca stam in aceasi casa mai trebuie sa stam si in aceasi camera .

'Nu pot sa cred ca trebuie sa stau cu tine 'zic eu si ma trantesc pe pat .

'Stiu nu erai o companie placuta nici cand erai mica 'zice el si rade si eu il plesnesc peste fata .

'Si tu tot un idiot ai rasamas dar nu inteleg cum te suporta Laura , eu as inebuni sa stau in aceasi casa cu tine de cand m-am nascut ' zic si imi dau ochi peste cap .

'Multe si-ar dori sa stea cu mine in aceasi camera 'zice el mandru de replica lui proasta . Acum serios nu il suport e asa de enervant .

'Vezi sa nu , acum iesi dracu afara sa ma schimb si eu 'zic dar el nu se clinteste .

'Nea nu am chef sa ies acum asa ca ori te schimbi aici ori prin casa sa te vada toata lumea 'nu mai zic nimic si imi dau jos tricoul alb murdar . Ramanad in sutienul meu negru si imi iau un maieu negru pana drasupra buricului .

Imi dau jos fusta neagra si imi iau o pereche de pantaloni scurti albastii pe mine .

'Ce plata esti nu ai forme nu nimic .' Zice el si eu ies din  camera dandu-mi ochi peste cap .

'Hei lume 'intru eu in camera Laurei unde dau de ea si Justin mancandu-si fetele .

'Hai vere nu ii manca inca fata mai are nevoie de ea ' zic eu si el se opreste si imi arunca o privire criminala .

'Verisoara mea scumpa mereu o bucurie cand ne vedem 'zice el sarcastic si pleaca .

'Doamne dlce dor mi-a fost de tine 'zice Laura si ma ia in brate .

'Si mie si acum ca suntem simgura fara verisorul meu enervant cum ai ajuns cu el impreuna ?' Intreaba si o vad cum rajeste .

'Pai ...'dupa ce mi-a povestit cu ea  si fantasticul meu verisor  am ajuns impreuna .

'Si ati facut-o ? ' intreaba eu cam indiscret oricum asa sunt eu .

'Nu' zice ea rusinata .

'Oricum te-ai schimbat mult nu te mai imbraci la fel acum esti mult mai  stata ' zice si incepem sa radem.

'Louis , Derek , Justin va omor ' tipa Fran din baie . Acum ca veni vorba Fran sa dus sa faca baie si cred ca cei trei fantastici au pus ceva la cale .

Ii vad pe cei trei cu fug probabil sa se acunda .

Si din baie iese Fran intr-un halat de baie si un prosop pe cap , se duce la sifonier de unde ia o pereche de blugi nergri si un meieu alb se imbraca cu viteza lumini si isi da jos prosopul din cap .

'O dumnezeule mare ' zice Laura si incepem sa  radem ca nebunele .

'Stiam eu ca vrei o schimbare dar nu ma gandeam ca ai sa te vopsesti roz in cap ' zic eu si rad .

'Ooo scumpul tau vrisor si fratele tau cu luis in brate or sa fie ingropati pa a la pranz ' zice ea si pleaca pe scari si noi in urma ei .

Intra in bucatarie de inde ia sucitorul si incepe sa ii coute cred ca colegul meu de camera va fii incostien cateva zile.

'Sfinte Dylan O' brien ce sa intamplat cu parul tau scumpa mea , arati ca o vata pe bat umblatoare ' zice bunica si eu si Laura incepem sa radem mai tare si primim priviri ucigatoare din partea lui Fran . Bine oricum vrei s-o iei bai cum sa nu razi cand vezi o adolescenta cu parul roz bombon si cu un facalet in mana.

'Sa zicem ca baieti din casa asta or sa aiba parte de un tratament special 'zice ea si incepe sa ii caute pe cei trei idioti.

Okei de acum incolo o sa verific samponul si gelul de dus inainte sa le folosesc .

Hei lume ce faceti ? Nu imi place ca nu lasati si voi un comentariu despre carte sau macar la anumite paragrafe sa lasati . Daca nu gasesc comentari despre carte nu o sa mai postez capitolul urmator asa repede

L out ❤️

Coregrafa ( Justin Bieber  fan-fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum