Diabolic plan with punishment

11.5K 605 2
                                    


*****  O 4 DNI NESKÔR  *****

Nastal deň mojej pomsty. Celé tie štyri dni som znášala jeho žartíky ale nevracala som mu to z čoho bol veľmi zmätený.
Do tašky som si hodila potrebné veci na vykonanie mojej pomsty a šla do školy. Chris nieje doma šiel niekam preč a rodičia prídu až v nedeľu čo mi pripomína že v ten deň je Valentín čo znamená že v pondelok idem rozdávať valentínky. Zamkla som dvere a vydala sa na cestu do školy. Bolo niečo okolo siedmej ale škola nám začína o ôsmej. Musím ísť skôr aby som to nachystala. Ráno nikto nechodí do skriniek takže keď sa to stane na ďalšie prestávky budú to vidieť skoro všetci. Všetko som pripravila a vydala sa do triedy kde mám práve Fyziku. Sedeli tam šprti, nesmel chýbať Peeter.

,,Sarah! Čo ty tu tak skoro?" 

Spýtal sa veselo.

,,Ty na mňa nehovor"  

Sykla som na neho.

Nemám rada šprtov, viem je to odsudzovanie ale nerobím mu zle, budem dobrá ale nech na mňa nehovorí. Sadla som si do lavice a v hlave sa mi premietal ten plán ako to dopadne. Hodina začala a ja som zas bola vo svojom svete a nedávala pozor.

~~~~~~~~~~

Prešli dve prestávky. Stojím na chodbe pri skrinke a čakám kedy začne ten cirkus. Zbadala som jeho postavu ako otvára skrinku. Dvierka mu vypadli a na neho sa vyleje ružová podotýkam krikľavá ružová farba. Šokovane sleduje odpadnuté dvierka na zemi a farbu. Ja som so smiechom otvorila svoju skrinku a mňa tam čakalo nemilé prekvapenie. Čierna lepkavá tekutina sa na mňa vyliala. Ja som sa otočila a jeden bastard z jeho partie na mňa vysypal perie. Vražedne som ho sledovala a šla k nemu a on ku mne. Do ruky som si nabrala kopu čiernej hmoty s perím a hodila to doňho. On na oplátku na mňa hodil farbu a tak začala válka ako vždy. Celá chodba bola špinavá a mi ružovo-čierny.

,,Čo sa to t.. Okamžite vy dvaja do riaditeľne a žiadne výhovorky!!"

Ajaj to zas bude, čaká nás trest. Ale to je teraz jedno, uskutočnila som svoj plána som šťastná aj keď musím uznať že aj jeho plán bol zákerný ale môj lepší. Zaujímalo by ma kedy to stihol spraviť. Obidvaja sme zastali pred riaditeľňou, šla som prejsť cez dvere akurát že som sa zasekla.... S tím idiotom.

,,Nevieš o tom že dáma chodí prvá?!"

,,Fakt? A kde je? Ja vidím len ľahkú ženu .. Teba"

Zasmial sa.

,,No dovoľ! Narozdiel od teba nemám každý deň niekoho iného"

Hrdo som sa usmiala a pretlačila sa z tých dverí.

,,Ste vy vôbec normálny?!"

Ozvalo sa hneď ako sa zabuchli dvere od riaditeľne.

,,Povedal som že ešte jeden žartík a vás potrestám. A to aj urobím! Budete mať krutý trest za to všetko čo ste vyviedli. Každý víkend až dokým nepoviem že stačilo budete v škole upratovať. A nemyslite si táto spúšť na vás počká. A aby ste to nemali tak ľahké, budete spútaný"

Šokovane som hľadela na riaditeľa.

,,Čooo?! To nám nemôžete urobiť! Šak sa pozabíjame!"

Prekrikovali sme sa jeden cez druhého.

,,Stačilo!! Po škole tu ostaňte a prídete sem. Dovidenia!"

To bol náznak že máme ísť. Teraz som bola rýchlejšia a dverami prešla prvá. Nahnevane som šla k mojej triede. Nanešťastie bola franina takže som ju mala s Dylanom. A hádajte kto neprešiel cez dvere? No ja! Zas sme sa zasekli.

BadGirl and BadBoy✔Onde histórias criam vida. Descubra agora