Jeg er ikke alene lenger

37 5 0
                                    

Lenas  pov

Jeg så meg rundt men så ingen sikkert bare vinden. PLUTSELIG! Var det noen som tok tak i meg  og satte en sprøyte så alt ble mørkt..lettere sakt sovesprøyte.
_________3timer senere________
(Lenas pov)
Jeg våknet jeg var ikke hjemme ikke i Skogen. "Hvor er jeg!? Er det noen her??"sa jeg redd. Jeg så meg rundt,huset var en gammel stil men fin.
Jeg hører noen som kommer ned den knirkete trappen. Jeg begynner å Fantasere i gjen jeg tenker:- KANSJE DET ER EN DEMONELLER EN MORDER ELLER S-sSTEFAR!!!! 😨😱jeg brå skriker akkurat da en gutt i ca 20-årene står rett foran meg. Han har svart hår med halvkorthår  og ganske blek i huden fine blå øyne skinnjakke i svart jeans i svart han var kjekk😍 han så på meg og smilte og sa "Hei jeg heter Damon og hvem er så du unge dame" sa han sexy.
Jeg svarte laft"Jeg e..er Lena " og så redd på han. "Du skal bo her Lena så velkommen😁" jeg så rart på han og ordene glapp ut av meg som to kilo hvetemel som skulle falle ned fra ei hylle på en svensk kasse dame"HVEM TROR DU AT DU ER!? TROR DU VIRKELIG VIL BO MED DEG? JEG KJENNER DEG IKKE EN GANG!😡" jeg følte meg litt dum pga han har jo KANSJE følelser også..
Damond pov
Jeg ser på Elena.
"Hør her lille venn du skal ingensteder!" Sa jeg med en streng stemme. "Greit men kan jeg få se meg rundt?"spurte hun laft. Han nikket som et "ja".
Lenas pov
Åh han er så sta hvorfor må han være så kjekk!? Jeg så meg rundt i huset og inne på et rom ser jeg en 2meter brei og lang seng. Jeg hoppet oppi den og så på tv som var enorm! Dette kunne jeg nokk venne meg til😌 Damon kommer inn i bar overkropp han er muskeløs og den sixpacken. Han smiler "hei Elena ser du funnet TV og senga skal vi kose oss?" Han smilte tullete.
"Nei takk du og navnet mitt er Lena ! jeg ble iritert å han blir flau jeg frydet meg men viste det ikke . Han går ut av rommet.
_________________________

Mere? Kommenter og vote 😜

Sporløst forsvunnetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora