Ziua aceea

6 0 0
                                    

   Dupa ce-si face siesta , se duce in bucatarie si cauta gemul. Ai zice ca are o boala psihica , fiindca de 4 ani mananca in fiecare dimineata o felie de paine unsa cu unt si cu gem pe deasupra . Dupa asta , se duce in sufragerie  , stand acolo pe scaun pana se duce la scoala sau pana poate sa faca altceva , doar vara ce mai ia o pauza ca se duce si isi pierde timpul pe afara . Dar , in ziua asta , totul avea sa se schimbe , calculatorul nu se aprinde si era o zi de iarna , foarte rece , in niciun caz nu putea iesi afara , pe langa toate astea , mai era si singur acasa . 

  Din lipsa de ocupatie a sunat-o pe mă-sa sa vada cat mai e singur acasa si afla ca e pana ziua urmatoare singur . Cand a auzit asta , a cautat prin casa dupa banii pe care si-i ascunse-se cu cateva zile in urma , si cand i-a gasit s-a dus la magazinul si si-a luat cateva pliculete de 3 in 1 , fiindca nu avea de gand sa adoarma in aceasta zi in care poate sa faca ce vrea , fara sa-i zica nimeni nimic. S-a intors in casa , a cautat o carte buna , si in final a gasit "Stalingrad" o carte despre razboi , groasa de 3 degete  si s-a pus sa citeasca cateva pagini timp de 30 de minute .
Acele cateva pagini s-au transformat in 321 de pagini , cat avea cartea , iar acele 30 de minute in ore bune , incat se inserase . Singura sursa de lumina era lampa la lumina careia a citit cartea .
S-a mirat si el de faptul ca n-a simtit trecerea timpului, dar mai ales de faptul ca a terminat ditamai cartea .
S-a asezat iar in fata calculatorului , dar a uitat ca micul lui prieten nu functioneaza . Vazand ca nu are incotro , a decis sa aprinda televizorul , sa vada ce se mai minte si cum mai e prostita lumea in zilele de azi . Nu se mai uitasse la televizor de ani buni , de obicei doar seara il mai aprinde si il lasa pe un canal aleatoriu , doar asa , ca sunet de fundal , cat timp el isi butoneaza telefonul , dar , surpriza , cum a pornit televizorul , pac , s-a luat curentul , el ramanand in bezna totala .
Initial a luminat cu telefonul , pana a ajuns in bucatarie , de unde a luat o candela , apoi aprinzand-o in camera lui , , urmand sa priveasca tavanul si sa-si imagineze .. orice , n-am idee , doar asa ca sa treaca timpul. 
Dupa zeci de minute in care a meditat la ... nimic , defapt a avut o pauza in care mintea i-a inghetat , de obicei avea o imaginatie bogata si se transpunea in zeci de universuri diferite , a observat o lumina din micuta incapere unde avea televizorul si calculatorul , caci nu puteai sa-i spui sufragerie , sau dormitor , era o camera micuta , o mini-sufragerie .
S-a bucurat nespus , crezand ca a revenit curentul si ca televizorul s-a aprins , asa ca a sarit din pat si s-a indreptat inspre sursa luminii , dar , ce sa vezi , cand a ajuns pe hol de unde avea o viziune ampla asupra camerei , a vazut ca nu televizorul lumineaza , ci alta este provenienta luminii , calculatorul in niciun caz nu era , fiindca nu a functionat toata ziua , dar , poate , poate , asa ca el s-a indreptat spre incapere .
  

SchimbulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum