Intalnirea si pactul

5 0 0
                                    


  Cand a trecut de scurtul hol , si a patruns in camera , a observat o persoana , care statea pe canapea cu o lanterna in mana , indreptata inspre usa camerei .  Nu ii putea observa bine trasaturile , asa ca a tipat : Cine esti ? Omul .. sau creatura , s-a apropiat de el , ajunsese sa fie fata in fata , insa inca nu-i putea descifra chipul , chiar atunci cand, chestia aia si-a indreptat lanterna in sus , luminandu-si chipul , era Andrei , defapt , arata exact ca el si Andrei , a ajuns sa fie fata in fata cu el insusi , fara intermediul oglinzii.. oh.. mai tii minte ce ti-am zis despre oglinda si despre ochii lui , acum chiar se privea in ochi .. pe el insusi . A vazut imagini cu el , din viitor , era matur , insa era schimbat , in mana tinea un cutit de vanatoare , plin de sange , si tocmai se indrepta spre o fata , era o fata tanara , ii parea cunoscuta , insa , el .. din viitor , a ucis-o , un ranjet aparand pe fata lui , apoi a continuat sa mearga linistit . Andrei a revenit iar in realitate , insa statea singur in sufragerie in picioare , holbandu-se in gol , probabil a avut halucinatii , sau cine stie ce s-a intamplat , dar cu siguranta nu putea sa fie adevarat ceea ce a vazut . A vazut o lumina puternica care venea dinspre camera lui , si cand s-a dus la usa , a observat ca erau flacari , flacari de la candela pe care o lasa-se aprinsa.. cine stie cum s-a daramat , dar cert e ca luase tot foc , si flacarile se inteteau si veneau spre el , s-a speriat , nu putea sa iasa , nu avea unde sa se duca , era sigur ca va muri , la o varsta atat de frageda , va muri .. Incremenit cu fata spre flacari , uitandu-se cum se apropie incet de el , a vazut iar persoana resp.. defapt .. pe el insusi  , statea fix in flacari , avea o fata palida si un zambet malefic , acest Andrei din flacari , i-a intins mana baiatului , spunandu-i ca daca il prinde de mana nu va muri , speriat , s-a repezit la mana demonului , ramanand in viata , insa doar la suprafata , pe interior fiind deja mort .. 

SchimbulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum