52. Doma

24 6 3
                                    

Alex

Přistala jsem přistala v Praze na letišti .
Měla jsem čas tak jsem šla do kavárny si dát kavu .
Potkala jsem tám Premiho a Proxxyho .
Sedli jsem si spolu a cekali , řikali mi o videich a Proxxy o Londině a Benátkach .
Poté jsem už musela na vlak , sedla jsem si do vlaku a otebřela nootebook a pustila si film a projižděla fotky .
Dojela jsem do Olomoce a tam jsem přestoupila na vlak do Bruntalu.
Dojela jsem do Bruntalu ale autobus do Planě mi jel až ve 3 a ja tam byla v 1 takže jsem šla něco nakoupot do Tesca.
Bylo asi už 14:30 tak jsem šla pomalu k zastávce .
Přijel autobus a ja jela domů , ote řela jsem ale nikdo nebyl doma .
Že se taky divím byla neděle a kluci byli u Joeyího a holky u Julči.
Ale za ten týden co jsem nebyla doma tu je slušny bordel .
Odnesla jsem si věci do pokoje tam jsem ten bordel neřešila protože to většinou byl muj bordel .
Vybalila jsem si věci a začla uklizet nejdřive náš pokoj potom od Amandy a Jimmyho na konec Andy a Mattyho a Julča s Joeyím tam měli uklizene bývali tu malo kdy vždy buď byli u Julči nebo Joeyího.
Jak jsem měla uklizene pokoje šla jssm na koupelny.
Do pračky jsem naházela všechno černe prádlo a do druhe v druhe koupelně bile at je to rychleji vyprane.
Uklidila jsem tedy koupelny a šlanna obývak .
Jak jsem vyděla ten iphone a sedla si na gauč vzpoměla jsem si na Márečka že celý tyden spal tady ikdyž mohl jit nahoru do pokoje .
Začla jsem brečet že ho chci obejmout .
V rychlosti a slzách jsem uklidula obývat a šla do kuchýně.
Sklidila jsem všechno ze stolu nakup dala do ledničky a šla umývat nadobí.
Jak jsem tak tam stala s koukala naty naše fotky co mame dane na okně na parapetu brečela jsem ještě vic že jsem se ani nerozloučila s Marečkem s moji laskou která mi vždy pomohla a ja na něho byla zlá.
Vzpoměla jsem si jak mě vždy polibil na čelo a najednoi jsem seděla na zemi a brečela.

Andy.

Dneska se měla vracet Alex možna už je doma .
Já a holky jsme se ale měly vracet až v 6 a kluci v 5 takže si stihnou dřiv .
Už mi mic chyběla už ji chci obejmout .
No ale musela jsem počkat do 6 takže jsem s holkama šla ven .
Šly jsem na houpačky a delaly kraviny .
Smaly jsme se u toho jak praštěne a samo seboi jsme seni fotily .
Pote jsme si ty fotky šly hned vyvolat , šly jsme si udělat nehty a vlasy a nakoupit si nějaký ten make-up .
Šly jsme do roosmanu a nakupovaly .
Já si toho koupila dost hodně a i holky .
Dostala jsem chuť na tape tea takže jsme si šly koupit .
Já jsem si dala jablko a kulični jahodově a liči.
Amanda si dala jahodu a malounove kuličky.
A Julča si dala citronovo jablkove a ktomu limetkové kuličky.
Sedli jsem si na lavičku a pily to tape tea když v tom jsem vyděly nadherný zapad slunce ale musely jsme jit už k Julči si pro věci a pak čekat na bus.

Mára.

S klukama jsme dojely domů a já slyšel vzhliky a potahovaní.
Rožnul jsemv kuchyní a Alex seděla v roštu u linky a brečela šel jsem kní.

"Lásko"

"Shshshsšhsh"

"Lásko neplač neplač".

"Promiň promiň moc promiň"

"Lásko to je dobrý"

"Ne není byla jsem na tebe hnusna a nai jsem se nerozloučila "

"Lásko to je v pohodě neplakej "

"Lasko se chce zvracet "

"Milačku to bude s toho stresu ".

"Milačku ja to važně nedam "

"Ale pššššt klidek ". A objal jsem ji
"Lásko tak moc si my chyběl".

" vim pssst neplakej "

"Miluji a moc se ti omlovam "

" taky miluji a víc a psssst pssst klidek neplakej ".

Sednul jsem si v obyvaku na gauč a Alex jsem měl v naruči a hladil ji po vlasech a uklidnoval jí.
Hlavu měla o mě opřenou a slzy jí porad tekly .
Potom vzhliky a stenani bylo tiši a tiši a ja citil že usla .
Byla tak unavena stoho pkače že jsem poprosil Mattyho jestly by donesl deku a přikrila nás .
Nechtěl jsem si už nechavat samoutnou tak jsem jí nechal tak jak usla a zapnul telku a čekal na The Simpson no ještě před tim byl serial Bylo Nebylo .
Tak jsem si natahnul nohy na stul a koukal .
Občas ale spiš často jsem koukal na Alex jak spinka hladil jsem si po vlasech a dal ji pusu na čelo.

Matty

Mára seděl v obývaku s Alex ktera spala .
No takže jswm šel nahoru do pokoje čekat na lasku a delal nejake vecinohledne kapely .

Jimmy .

Šel jsem knám do pokoje a lehnul si byl jsem unaveny .
Takže jsem šel spát

Andy.

Konečně jsem byla doma a chtěla obejnout ale všimla jsem si že spi Márovi na hrudi a potahuje takže jsem pochopila že brečla a taky to že už se usmiřili .
Potichu jsem řekla Márovi ahoj a šla nahoru za Mattym.

"Ahoj lasko "

"Ahoj milacku"

"Proc Alex plakala"

"Jak jsem přišli domů Alex seděla v kuchyní a plakala ."

"Aha"

"Jsdem spat"

"Ano "

Dala jsem Mattymu pusu a šly jsme spát.

Mára.

Skončili The Simpsons a já jsem vzal moji spici lásku do naruči a šel nahoru do našeho pokoje .
Položil jssm lásku na postel a lehnul si kni a objal ji ať už neni sama.
Zpnul jsem telku u nás v pokoji a koukal na filmy .
Asi po třech hodinach jsem to vypnul a šel spát.

Amanda.

Šla jsme nahoru a otevřela dveře a Jimmyšek spinkal.
Skočila jsem zaním do postele a vzbudila ho začly jsme se libat a pak mí su dal tričko a kalhoty .
On měla jen trenyrky takbto měl snažni no potom jsme to dělali a pak šli spát.

Doufam že se libi sorry za chybi .
Dekuji za cteni . :*

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat