13

127 4 5
                                    

Hepimiz olduğumuz yerde kalakalmıştık. Önce hepimiz şaka olduğunu sanmıştık ama pencereye hızla atılan mermi bu durumu ciddileştiriyordu.

Gamze Özge'yi hızla pencereden yere çekti ''yere yatsanıza!''

Hepimiz yere çökünce Baran fikir üretmeye çalıştı ''Mutfaktan tava alalım.'' Özge hayretle Baran'a baktı.

''Tava mı ? ciddi misin sen? adamın elinde silah var SİLAH!''

''Aklına başka fikir geliyor mu?!'' 

''Masanın altına saklanalım.''

''Adamlar taramalı tüfekle daldığında delik deşik olmak istiyorsan evet belki işe yarayabilir.'' Dedi baran alaycı bir tavırla eh, haklıydı da.

Aras gözlerini devirip baranı ensesinden çekip arka odaya sürükleyip konuştu.

''Ukala olmak istemem ama sanırım en mantıklısı arka kapıdan kaçmak olacak.'' hepimiz birbirimize bakıp arka odada ki kapıya yöneldik.Sıra sıra kapıdan çıkarken Arda arkamızdan gelmedi.

''Ne yapıyorsun?'' dedim meraklı gözlerle kapıyı sessizce örten Arda'ya.kapıyı geri açıp fısıltıyla konuştu ''Siz gidin ben kapının arkasına kitaplığı sürükleyeceğim.''

''Manyak mısın sen? gelsene işte!'' hafifçe sesimi yükselttim. Arkadan Baran da bana katıldı ''Nasıl döneceksin aptal herif?'' aslında bu bir soru değildi.

''Pencereden atlarım ben hadi gidin.'' Kapıyı suratımıza kapadı.

Aras hepimizi sürükleyerek ormanlık alana çekiştirdi, evin kapısını kıran adamları görebiliyorduk,koşarak ormana yöneldik.

Toplam 20 dakikadır yürüyorduk ve en sonunda pes edip oturmuştuk.''Belkide izimizi kaybettiler'' dedi Gamze halen daha fısıldayarak. ''Arda bizi bulabilecek mi?'' dedi Baran bana bakarak, bende aras'a sinirle bakıp cevap verdim ''Eğer bu herif bizi çekiştirmeseydi o burada olacaktı'' dedim oturduğum yerden hışımla kalktım.Ormandan çatırtı sesi gelince Aras gözlerini benden ayırıp oraya yönlendirdi,hepsi ayağı kalkıp birbirine sokulmuştu. O şey ormanın derinliğinden çıktıkça üzerindeki karanlık gidip yerini ay ışığı kaplıyordu.Hepimiz bir umutla Arda'yı bekliyorduk fakat bu Arda değil elinde silahla bize doğru gelen bir yabancıydı.

''Buldum sizi.'' Dedi sırıtıp sanki saklambaç oynuyormuşcasına.Bize daha çok yaklaşıp silahını doğrultuyordu. Gamze çığlık atıp adamın üzerini işaret etti ''Bu da ne böyle!'' adamın üzerindeki kırmızı nokta bir sılahla hedef alındığını gösteriyordu sanırsam. Baran Gamze'nin ağzını kapatıp konuştu''Polisleri aramıştım geldiler sanırım'' dedi. Adam üzerindeki kırmızı noktaya bakarap ellerini kaldırdı, ne olduğunu anlamadan Aras adamın elindeki silahı kaptı.

''Geç'' diyerek adamı ağaca yaslandırdı. ''Onu bir şeyle bağlamalıyız'' dedi aras bize bakarak.

''Onu yanımıza alamayız''dedim derin bir nefes alıp yutkunarak  ''Bu tehlikeli olur.''

''Yanımıza almayacağız zaten'' dedi Gamze'nin üzerindeki bandanayı alıp adamı ağaca bağladı.''Burada bırakacağız.'' Baran'da Aras'ın yanına gelip kot gömleğiyle adamın ağzını kapattı.

Özge adama yöneldi napıcak diye merak ederken adamın pantolonunu indirip sevinç çığlıkları attı ''Geber götelek,geber nihahaha.'' Gamze yanıma sokuldu ''Sanırım artık Özge'nin bir psikopat olduğunu kanıtladık.'' 

''Hadi gidelim beyler'' dedi baran ormana yönelip.Adamı orada bırakıp baya yürümüştük,tahminimce 15 dakika sonra tekrar durup oturduk. Hepimiz yorulmuştuk ve sessizdik.Sessizliği Özge'nin meraklı bakışları bozdu ''O değilde o kırmızı şey neydi lan?'' Baran sırıtıp cebinden anahtarlığına takılı olan lazeri gösterdi ''eh bazen zeki olabiliyorum'' dedi. Gamze kahkaha atıp Baran'nın kafasını sevdi.

-----

Ormandan tekrar çatırtı gelince hepimiz uykudan sıçrayıp oraya döndük ''O ne lan'' dedi baran tırsmış bir şekilde. Bir süre sonra hareket eden çalılıktan uluma sesi geldi.

Hepimiz birbirimize döndük

''KURT LAN BU!!''









Amerikan Komşu ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin