Andrea: Devojka tamnije puti,osrednje visine. Tamne oci dolaze do izrazaja,kao i njene guste,duge i tamne trepavice. Prelepa je i bez sminke,ali naravno sa sminkom jos lepsa. Vitka devojka dugih nogu uvek razveseljuje ljude oko sebe. Zivi u kuci sa sestrom Stelom,bez roditelja koje je odavno izgubila. Zaljubljena je u najboljeg druga,Tonija.
Stela: Veoma visoka,trenutno plavusa. Menja boju kosu kad joj padne na pamet,imala je periode sa kosom u kojoj mozes naci sve boje koje postoje,ali cesto ume da se vrati u njenu prirodnu crnu boju. Najcesce je u sportskom nekom fazonu. Pored frizure stalno menja i stil oblacenja. Hipik,goth...svasta njoj na pamet moze da sine haha. Ima fetis na torbe i patike,pogotovo na patike,tu je veoma slaba.Veoma je vesela,cak i pored dogadjaja koji bi svakog od nas toliko potresao,ona ne bi pokazivala tugu,iako je u sebi bila veoma tuzna. Pozitivna je,zbog toga je i obozavaju. Veoma dobro peva i igra,plesala je u najpoznatijem klubu u celoj SAD,u klubu Step Up. Ume da ti pomeri sve zivce,ali posle toga se umiljkuje kao najneznije bice na svetu.Jako je kulturna,druzeljubiva i postena.
Toni: Najzgodniji momak u skoli,vecina devojaka ga zeli,on nema devojku,ali je tajno zaljubljen u njegovu drugaricu.Visok momak sa podignutom frizurom kestenjaste boje. Nasuprot njegovoj kosi ima smaragdno-zelene oci.Trenira kosarku od kako zna za sebe,veoma je uspesan u kosarci,kao i mnogim drugim sportovima.Duhovit je,nekad cak i previse.Mnogi u njegovoj okolini govore kako je najsavrseniji decko kojeg su upoznali. Lep je,iskren,nezan,romantican,lepo mirise,ne pije,i uvek nasmejan lik.
Antonia: Osoba koju Stela ne moze da podnese,u potpunosti je i razumem. Svakog decka,svaku drugaricu i sve sto je Stela volela Antonia joj je uzela. Idu u isti razred,a znaju se cak od vrtica,imale su periode u kojima su bile BFF's ali to je bilo lose po Stelu jer ju je Antonia iskoriscavala. Iako nije narocito lepa umela je da se postavi. Ima krive noge,ali ona i dalje fura stikle,i izgleda kao retardirani pingvin. Zvali su je i Rahiticna Zirafa. Devojka ima 2metra,covecee...Oblaci se kao najveca seljanka,tipa crvene pantalone,roze majica,i na to obuje neke zute stiklice,i ako greje sunce neke ljubicaste naocari. Ima vezu na 'seckanje' par dana su zajedno,pa par dana nisu, i sve tako. Ufurano se ponasa,jer je sacuvaj me boze,iz neke burzujske porodice. Jes da je zgodna,al kad joj pridjes i osetis zadah,na mentol,salim se,na ustajale babine carape,dodje ti da odes pod zemlju. Ima majku fuksu ne vidjenu...
Okej,mozda sam malo preterala sa Antoniom,ali sam lupala gluposti hahah. Imace prica jos likova,ali uglavnom sporedni neki,lyall <3
YOU ARE READING
Before I Die
RomanceAndrea je bila devojka lepog glasa i vitkog stasa.Imala je najboljeg druga Tonija,i sestru Stelu. Duboko je bila zaljubljena u Tonija ali to nije ni na kakav nacin pokazivala,to je znala samo Stela. Andrea je imala svoju Before i die listu. Imala? D...