How I wish that was me... (In Finnish)

2.3K 35 0
                                    

" Mitäs näin kaunis neiti tekee yksin kaupungissa ja tähän aikaan?" Mystinen mieshenkilö kuiskasi korvaani. Menin kananlihalle ja aukaisin suuni sanoakseni jotain mutta jähmetyin kun tunsin hänen kätensä liikkuvan lantiotani pitkin ylös ja alas. "Olen menossa kotiin. Minulla olisi hieman kiirre" Sain sanottua ja koitin luikerrella itseni irti. Mies vain tiukensi otettaan. " Ei sinulla mihinkään ole kiire" Säpsähdin ja riuhtaisin itseni irti. Juoksin minkä vain jaloistani pääsin. Kuulin juoksu askeleet takani saavuttavan minua. Tunsin kädet taas lantiollani ja kaaduin maahan. Mies lensi päälleni. Hengitin raskaasti ja huomasin että makasin selälläni maassa ja mies piti minua paikallaan. Hän rupesi liuttaan farkkujani alas päin. Koitin kiemurrella itseni irti mutta tuloksetta.

-Alice

Seisoin lentokentän aulassa halaamassa Londia. Hän oli nyt lähdössä pois. Kyyneleet vierivät poskilleni ja yritin painaa mieleeni hänen jokaikisen kasvonpiirteen ja hänen tuoksunsa. " Kiitos Niall näistä upeasta kahdeksasta vuodesta" Londi kuiskasi korvaani antoi suudelman poskelleni. " Ole hyvä. Pidetään yhteyttä joka päivä" Sanoin hänelle ja yritin hymyillä. Hän halasi minua vielä kerran ja sitten kääntyi ja käveli kohti lähtöselvitystä. Ennen kuin hän kääntyi kulmasta hän kääntyi minuun päin, hän hymyili pienesti. Minä katsoin häneen lujasti ja sillä hetkellä tuntui ettei maailmassa ollut muita, vain minä ja Londi, ei edes välistämme kävelevät ihmiset eivät olleet silloin mitään. Hänen silmänmsä loisivat enemmäin kuin koskaan. Minä hymyilin myös pienesti. Lopulta hän kääntyi ja lähti. Hän on nyt poissa. Kyyneleet tulvivat poskilleni ja sydämmeni särkyi tuhanneksi palaseski. Lysähdin lentokentän lattialle polvilleni enkä saanut kyyneleitäni loppumaan. Itkin vain, en muuta. Yritin lopettaa mutta se ei vain onnistunut. Lopulta nousin ja homasin kuinka ihmiset olivat huomanneet tämän hetken joka oli minun ja Londin välilä tapahtunut, he katsoivat minua surullisesti ja näin kuinka yksi vanha rouva nyyhkytti kauempana.

-Niall

Elikkä tässä tarinassa on kaksi kirjoittaja. Toivomme että viihdytte. Yritämme kirjoittaa useasti ja hyviä kappaleita.  Tarinan viralliset päähenkilöt ovat Londi ja Alice.

How I wish that was me... (In Finnish)Where stories live. Discover now