Ospravedlňujem sa, že až teraz vychádza ďalšia časť, ale poslednú dobu ani nechodím poriadne na wattpad , lebo sa pripravujem na skúšky, takže mi to odpusťte. :/
Washington. Jediné po čom Matt túžil. Jediné miesto, kde mal domov. Zo dňa na deň prišiel o život, ktorý miloval, a on si to veľmi dobre uvedomoval. "Matt šup šup, poď ideme sa zoznamovať so susedmi. Napiekla som im koláče." Povedala mu mama.
"Hmmm a čo ak im nebudú chutiť?" Podpichol do nej trochu Matt.
"Pšt!" Zasyčala Amanda, jeho mama.
Chodili dom po dome, a Matt, ktorého to unavovalo zistil, že sú tam ľudia o dve generácie starší ako on. Alebo úplne malé decká. Ak tam boli ľudia v jeho veku, verte, že nemal chuť sa s nimi ani len pozdraviť, po tom ako naňho zazerali. Žiaden emák, pomyslel si. Len nejakí sedláci, ktorí nevedia čo je to punk, metal alebo rock ... Bože ako veľmi sa nudil. Pobehali celú dedinu. Celú dedinu, okrem jedného veľkého domu, ktorý bol skôr vila. "Prečo tento dom obchádzame?" Pýtal sa Matt.
"Lebo v ňom nikto nebýva." Odpovedala mu mama. Žeby Matt šiel potajme nakuknúť čo tam je? Hmmm asi nie no.
------------------------------------------------
Prešlo niekoľko dní a Matt sa stále čoraz viac nudil. O chvíľu končia prázdniny a on bude chodiť do školy plných sedlákov. Niečo sa mu ale na tých sedlákoch páčilo. Ich rodinný život. Otcovia detí boli milí ešte aj k nemu, čo sa nestávalo, keď žil vo Washingtone. Skoro každý večer si urobili na záhrade ohník a opekali. Niekedy prišli aj za Mattom, aby si dal špekačku, ktorá chutila po dyme. Miloval špekačky. Miloval opekanie, no aj tak ho to nenaplňovalo šťastím. Za tých pár dní sa to zlepšilo aj s otcom. Už nepil toľko ako pred tým. Túžil, ale po jednom. Nájsť v tejto dedine niekoho ako je on sám...
Je to trochu krátka časť a možno má kus rýchly spád, ale vážne je pred jednou ráno, spať sa mi nechce a z písania ma už bolí ruka. Trochu nudná časť taká o ničom, ale čo už. Aj také občas musia byť. Nevládzem vôbec písať. Sľubujem, že najbližšie, ak sa mi podarí, tak dám 2 časti po sebe. Teda ak to bude chcieť niekto čítať.
ESTÁS LEYENDO
True & Beautiful Emo Love [SK]
De TodoMestský chlapec, ktorý sa presťahuje na vidiek to nebude mať ľahké. Keďže mladých tam je málo stretáva sa skôr s dôchodcami, ku ktorým chodí, lebo si s nimi rozumejú jeho rodičia a v dome nemá čo robiť. Ľudia ním opovrhujú a on sa nakoniec rozhodn...