Knkler

99 15 27
                                    

Yine ben merhaba veeee veee neyse sapıttım iyi okumalar :D

Yanıma iki erkek geldi onlarda benim gibi yakışıklıydı yani ee ne istiyorlar ki...
-Merhaba yeniiii şey ne söylicekdim..
-Ahh salak merhaba ben Murat bu salakda Mert.
-Bende Ozan memnun oldm.
İyi birilerini benziyorlar sevdim iyi geçine bilirim qaliba
Murat ve Mert bi klzlara bakdı bi bana.. noluyor kardeşim.
Murat:Bu arada işin zor
Ben:Ne konuda?
Mert:Kızları abi görmedinmi sana nasıl bakıyolar kıskandım ya aa bidakka telefon." Efendim aşkım..tamm geliyom" özür knkler gitmeliyim.

Bu neden beni kıskanıyoku kız arkadaşı var zaten
Murat:Ne dşündüğünü biliyorum. Biz Merte çapkın diyoruz sadece kızlarla gönül eğlendiriyo bu kadar kızlarda bu konuda memnun qaliba :)
Ben:Anladım hey bana okulu gezdire bilirmsin
Murat:Olur bu arada bu kadar resmi konuşma rahat ol hem banada knk de
Ben:Tmm knk..
Ya abi bunlar benim tipim bunların yanında kendimi rahat hiss edebilirim yani

Güneş'in agzından
Okulun koridorunda koşarken birini çarptım ve yeri öpücek vaziyete geldim öptüm sayılır yaa ilk öpücüğümü yakışıklı birinden almak itiyodum yerden diyil ve başımı kaldrdiğimda..
-Afedersin
Hey bu co..cuk ki...kim ilk defa görüyorum yeni mi acaba.
Ben:Ha..hayir b...ben özür dilerim önüme bakmiyordum hoşcakal
-Hey bekle müdürün odasını nerde bula bilirim
Bana mı dedi nasıl cevap vericem hem neden bu kadar heyecanlanıyorum ki.. ahb qaliba erkeklerle konuşmayi beceremiyorum bu yüzden hiç bir zaman erkek arkadaşım olmıcak >.<
Ben:Aaa.. şey sağdan soldakı kapı
-Teşekkur ede...
Aiişş neden kaçtım ki ayıp oldu şimdi ama yeni öğrenci olduğunu öyrendim "lan kızım bana ne ya yeni olmasindan bosver ve sınıfına git"
Sınıfıma girdiyimdi hoca beni yardım için müdürün odasina yolladi yaaa bi rahat verin nefes aliyim -_- Hem sınıfda knklerim beni bekliyordu yaa...
Sonunda bitti ama okulda bitti okulda yalnızım şimdi hühüü.. neyse ya sınıfımdan çantamı alsam iyi olur koşa-koşa "taşi run run ru......" şarkısını (BTS Run şarkısı) söylüyodum ki ve sınıfıma girdiyimde bu sabahkı çarptığım çocuğun bana şaşkın bakışlarla baktığını gördum.... hala bakışıyoruz aah ne yapcam "ne ne yapcam cantanı alıp çıkıcaksın " bende iç sesimin söylediyini yaptim ama cocuk gözlerime çok derin bakıyodu gerçekten ilk defa bir yakışıklı çocuğa rezil oldum ahhh sakinleş Güneş belkide rezil olmadın unutalım bu konuyu gitsin kızım hayatna devam et ohh şimdi eve gitmem lazım annemden azar işitmek istemiyorum...

Umarim bu bölümü sevmişsinizdir  birazcık kısa oldu özür göruşürüz knlerim ;)

Onunla Tanışdım....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin