1

1K 31 0
                                    

Londin P.O.V

*Flashback*

Istuin keittiön lattialla paijjaamassa koiraani Ramia. Kello oli jo sen verran että äiti oli jo lähtenyt yövuoroon ja isä tuli humalassa kotiin. Isä huusi nimeni jo ovelta jotenka nappasin Ramin syliin ja juoksin vaatekomeroon piiloon. Tein niin aina kun isä tuli kotiin humalassa eikä äiti ollut kotona. En huomannut että poskilleni oli pudonnut kyyneliä, pyyhin ne hätäisesti pois ja pidätin hengitystäni kun isä käveli komeron ohi. Kuusi vuotiaalle sellainen elämä oli rankkaa, eikä komerossa kyykkiminen ollut kovin hauskaa joten nukahdin ja näin taas painajaisia. Seuraavana aamuna heräsin kun äiti avasin komeron oven ja otti minut syliinsä ja kantoi minut taksiin, siellä  oli kaksi matkalaukkua mutten nähnyt Ramia missään. "Äiti missä Rami?" Äiti katsoi minua surullisesti ja sanoi: "Rami on nyt paremmassa paikassa".. Olin ihan ihmeissäni, mitä äiti tarkoitti? Koko taksimatkan kyselin äidiltä kaikkea, enkä saanut vastauksia. Kun viimein taksi pysähtyi olimme jonkin todella ison rakennuksen edessä, jonka pihalla ihmiset kävelivät sisään ja ulos kantaen kasapäin matkalaukkuja. Äiti otti minua kädestä ja lähti kävelemään sisään, raahaten perässään matkalaukkuja. Hän sanoi minulle: "Me muutamme Irlantiin". En vastannut vaan mietin kuumeisesti mikä se Irlanti oikein on.
Myöhemmin iltapäivästä olimme lentokoneen kyydissä menossa sinne Irlantiin, niin äitini minulle ainakin kertoi. Matka oli minusta pitkä ja tylsä. Ihmettelin myös miksi isä ei tullut mukaan. Mutta oikeastaan se oli parempi, että hän tulee sitten perästä kaikkien lelujeni ja Ramin kanssa. Lentokone laskeutui ja olimme taas hetken kuluttua taksissa. Nukahdin. Heräsin seuraavan kerran ihan oudossa sängyssä ja ihan oudossa paikassa. Huusin äitiä ja pian hän tulikin hymysuin luokseni ja kertoi että tämä huone olisi nyt minun OMA HUONEENI! Olin ihan onnessani, saisn vihdoin oman huoneen, sillä kotona suomessa en saanut omaa huonetta. Juoksin ikkunalle ja katsoin ulos, näin  kaksi poikaa pelaamassa jalkapalloa toinen oli vaaleahiuksinen ja toinen tummahiuksinen. Katsoin kuinka he pelasivat jalkapalloa ja huomasin yhtäkkiä että he tuijjottivat minua ja vilkuttivat minulle iloisesti.

*End Of Flashback*

Joo no mitäs tykkäätte tässä oli siis ensimmäinen luku ja ollemme niin jännityneitä!

Eli kirjoitimme tämän ensimmäisen kappaleen yhdessä mutta jatkossa kirjoitamme yksistään. :) ( välillä tosin saatamme kirjoittaa yhdessä) ja anteeksi kaikki ihanat kirjoitusvirheet joita on varmasti siunautunut!  Palautetta saa antaa ja jakaa ja kertokaa kavereille ym. :)

AlluRiin XXxx

How I wish that was me... (In Finnish)Where stories live. Discover now