Πεδίο μάχης

37 2 2
                                    

6:00 π.μ το ξυπνητήρι μέσα στο δωμάτιο χτύπησε και ξύπνησε εμένα και τους προσωρινούς μου συγκατοίκους, το λέω αυτό γιατί μετά την "θεραπεία" μας θα ακολουθήσει η μάχη και μετά αν επιζησω και θα είμαι με άλλους.
Σηκώθηκα αμέσως και πήγα στον καθρέφτη του μικρού μπάνιου που είχαμε, μια λεκάνη και ένας νιπτηρας, οι ντουζιερες είναι σε κοινόχρηστο χώρο, επλυνα τα δόντια μου τυλιξα μια πετσέτα γύρω μου και καθώς βγήκα από το μπάνιο ειδα την νέα στολή που μου ειχαν αφησει στο κρεβατι μου το βραδυ, ενα μαύρο κολάν και μια μαύρη μπλούζα και έπιασα τα πλέον μπλε μαλλιά μου σε μια μακριά κοτσίδα, τα μαλλιά μου σκέφτηκα, όταν ήρθα ήταν σκούρα καστανά! Μα μετά από αυτές τις απαίσιες θεραπείες άρχισαν να περνούν ένα μπλε χρώμα για κάποιο ανεξήγητο λόγο, μάλλον παρενέργειες από ότι μου είπαν οι ανώτεροι μου!

Βγήκα από το δωμάτιο χωρίς να μιλήσω σε κανέναν και προχώρησα γρήγορα προς το μπάνιο. Όπως είπα είναι κοινόχρηστο, δηλαδή γυναικών αλλά και αντρών! Δεν με πολύ ένοιαζε όμως πλέον το μόνο που με ένοιαζε ήταν η εκδίκηση και δεν είχα χρόνο για έρωτες και ξεπετες!
Άφησα την πετσέτα μου μαζί με όλες τις άλλες και όλοι γύρισαν προς το μέρος μου με επιφωνήματα. Βλέπετε οι άλλες κοπέλες περνούν την πετσέτα μέσα γτ ντρέπονται με αποτέλεσμα να βρέχονται και να μην έχουν με κάτι ζεστό και στεγνό να σκουπιστουν, εγώ από την άλλη δεν πολυ νοιάζομαι όπως είπα και πριν με αποτέλεσμα να έχω δεκάδες αντρικά βλέμματα πάνω μου.
Μου έκλεισε την πόρτα της ντουζιερας πριν προλάβω να μπω ο Derek και ξεκίνησε τις αηδίες όπως πάντα

Derek: Bell χρειάζεσαι βοήθεια από ότι βλέπω με τα ανοίγματα σου ?

Bell: Αχ Ναι έχεις δίκιο! Ένα φρικιό μου έκλεισε την πόρτα και δεν μπορώ να μπω να την ανοίξω για να κάνω μπάνιο... Όποτε στριβε Derek πήγαινε στην Melanie αν έχεις πρόβλημα με το "μικρό σου παιχνιδάκι" !!

Η Melanie είναι το αντικείμενο πολλαπλής χρήσης στο στρατόπεδο.

Μόλις το είπα αυτό όλοι άρχισαν να κάνουν επιφωνήματα και ο Derek έφυγε θυμωμένος... Δεν λέω καλός είναι και έχει πλάκα ώρες ώρες αλλά όπως είπα δεν είμαι εδώ για τέτοια!

Μπήκα μέσα στην ντουζιερα αφότου έφυγε, έκανα μπάνιο μέσα σε 5 λεπτά, φόρεσα την πετσέτα μου και έφυγα γρήγορα για το θάλαμο μου αφού έπρεπε να ντυθώ όσο πιο γρήγορα μπορούσα αφού σε λιγότερο από 1 ώρα έπρεπε να φύγουμε για το πεδίο της μάχης ξανά και ακόμα δεν είχα πάει να επιλέξω όπλο, βλέπετε κάθε πολεμιστής πρέπει σε κάθε στάση να παίρνει
τουλάχιστον τρία όπλα!

Days Of WarWhere stories live. Discover now