НЕ ЧЕТИ

54 3 7
                                    

НЕДЕЙ ДА ЧЕТЕШ ТОВА! ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ТЕ! ЩЕ СТАНАТ УЖАСНИ НЕЩА! НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙ!

О боже. Здравей. Това е стар дневник и това, което е написано по-горе, по някаква причина с мастило (??), не може да се махне. Пък няма да е хубаво ако е откъсната страница. Хабене на хартия.

Както и да е. Явно си попаднал/попаднала тук. Няма да ти кажа чии думи четеш в момента, мисля че ще разбереш по-късно.

Сега ще ти разкажа набързо една измислица. Но... Не знам.. Ще бъде хубаво, ако първо те накарам да се объркаш. Заинтригуван ли си?

Помисли си за най-големия си страх. Усети го. Било то тъмното, смъртта. Ха, сети се за всички онези страшни истории, които си чел (ще има по-голям ефект ако си ги припомниш преди да легнеш). Да, всякакви чудовища, духове, демони.

Не искам да те плаша, но са истински. Добре, вече си мислиш "абе кви са тея тъпотии". Чакай! Стой! Ок, няма да ти говоря за това вече. Сега ще ти разкажа.

Има още едни чудовища. Е, те не са чудовища, това би било обидно. Те са абсолютно отвратителни същества. Наричат се Червените ангели. Побъркани. Имат жажда за кръв и човешко месо. Те попринцип са в друго измерение, но някои казват, че те си набелязват жертви и успяват да постигнат контакт с него! Интересно, нали? Някои хора (изперкалите) твърдят, че отначало те предупреждавали, а после се държали като човек на твоите години. Глупости. По-интересното е какво са правели с теб.

След като осъществили контакт с жертвата си, те бавно изкопчвали от нея информация, а се правели на някой, на когото можеш да се довериш.

После, те се вселявали в мозъка на жертвата. (Имай впредвид, че контакта е доста..така да го наречем, къс. Не бил продължителен.) Карали бедния човек да си мисли гнусни неща, опитвали се да го привлекат на своя страна.

Естествено, ти трябва да си доста смотан, за да отидеш в друго измерение. То не се знае дали ще оцелееш. (Няма) И понеже жертвите отказвали да отидат, Червените ангели се ядосвали. Много. И хоп-пристигали в твоето измерение. Хората не ги усещали, но ангелите ги следели. И след няколко дена, след като човекът забравил...Го убивали.

По най-отвратителните начини. Разказвали са ми, че един го обладали и го накарали да застане пред едно огледало, да се погледне хубаво и да си издраска очите. И така..бавно. Първо с едната ръка, после с двете. А то е голяма болка. Има кръв, а постепенно си издраскваш и късчето от окото. Ха! Представяш ли си? Опа, издрасках си зеницата..

Един друг го накарали да си зашие ноздрите и да си одреже езика. Устата му мигновено се напълнила с кръв. А за да диша, той трябвало да я изпива тази кръв. Ти най-вероятно знаеш каква е кръвта на вкус. Мноого приятна. Като студена напитка през лятото. Обаче, нашия повърнал от кръвта и умрял от недостиг на въздух, докато повръщал.

Е, разказът е готов. Само ще те попитам няколко въпроса. Учуди ли се, когато трябваше да си припомниш страховете? Когато твърдо заявих, че няма как да оцелееш в друго измерение? В онези скобички? Когато прочете, че кръвта е невероятна на вкус? Ех..

Искам да ти благодаря. За това, че пренебрегна предупреждението. Не прие разказа на сериозно и затова, че не спря да четеш.

Благодаря ти. Идваме.
- Червените ангели

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Червените АнгелиWhere stories live. Discover now