Prológus

1.6K 81 1
                                    

-Bal! Jobb! Ball! Jobb! Gyerünk lányok menni fog! Gyerünk gyerünk gyerünk, meglesz az ötszáz azaz! Kész, ügyesek vagytok!- kiabálta az edzőnk Mary.- Jól van, ha már így belejöttünk még akkor húsz kört futhatnak!- a csapattal már az ilyen edzéseihez hozzá vagyunk szokva. Ha nem tetszésed nyilvánítod duplázhatsz is.

- Holly! Ide hozzám- szólított magához az edzés végén, én pedig szó nélkül oda futottam hozzá.

- Szóval, hogy áll?- szegezte nekem a kérdését.

- Leadtam a jelentkezésem a nyári edzőtáborukba, és remélhetőleg a postán küldik a válaszukat holnap reggel.

- Értem, elmehet!- elindultam kifelé, de mikor az ajtónál jártam utánam szólt:

- Gratulálok a tesi érettségi ötöséhez, igazán megérdemelte.- a mondatába teljes mértékben beleborzongtam, ugyanis Mary nem nagyon dicséri meg egyénenként a diákjait.

- Köszönöm!- kimentem az öltözőbe és a szabályzatnak eleget téve kimentem a zuhanyzóba. 

- Gratulálok Holly!- mondta Elizabeth.

- Kösz csajszi, nálad nem jobb!- szerénykedtem.

- Mit szólsz hozzá ha te én Winter ma nálunk alszotok?- tette fel a kérdést.

- Rendben!- mosolyogtam. A zuhanyzás végeztével elindultam hazafelé.

- Hé, kislány passzolj!- kiáltott nekem egy srácokból álló deszkás banda. Úgy döntöttem  hogy erősen odapasszolom nekik a hónom alá csapott labdát.

- Wow!- biccentette elismerően az egyik barna hajú srác, aki nem kapta el a labdát, így az elgurult.

- Visszahozni luxus?- kiáltottam utánuk.

- Bocsi, sietünk!- kiáltották vissza gúnyosan.

Hazaértem, és anya éppen palacsintát sütött.

- Szia anyuci!- odamentem mögé, adtam neki egy puszit és ledobtam a táskám                                    

- Hallom Elizánál alszol, Winter is megy?- kérdezte anya, gondolom már beszélt Liz szüleivel.         

- Aha, miért?- Leültem a konyhapult előtti székek egyikére                                                                               

- Csak kérdezem. Mi volt a suliban?- tett le anya elém egy tányér palacsintát.                                          

- Semmi különös                                                                                                                                                                    

- Értem. Na haladj szedd össze a cuccod a maradék palacsintát pedig beteszem neked, hogy vidd el!- utasított anya. Felmentem a szobámba és összeszedtem pár holmit.                                     

-Majd jövök!- felkaptam a palacsintákat és átszaladtam Elizához.

Egy Kosaras Sztori  -  Befejezetlen Where stories live. Discover now