Sunt o simpla fata de 17 ani. Locuiam in Londra, dar din cauza problemelor de serviciu ale parintilor mei, m-am mutat in Seattle. Oras mare, prea aglomerat pentru mine
In fine, este dimineata ultima mea zi de vacanta. Sunt de la inceputul verii aici, dar am iesit doar de trei-patru ori afara, cand mama ma trimitea la cumparaturi. Stiu ce ganditi, ce ratata!
Dar nu, mi-am petrecut timpul citind carti si gandindu-ma la ultimul meu an scolar. Ma gandesc sa dau la facultatea de medicina, mereu am iubit biologia. Lasand astea la o parte, ar trebui sa ies putin din casa, sa ma plimb si sa cunosc imprejurimile, pana acum stiu doar drumul pana la supermarket( si e peste drum).
Am imbracat o pereche de pantaloni de trening gri si un hanorac larg de aceasi culoare. Mi-am prins parul intr-un coc larg si am coborat scarile cautand-o pe mama mea.
-Buna mami!
-Hei Emma.
- La ce liceu spuneai ca sunt inscrisa?
-North College Seattle. E cam la 500m, te va duce tatal tau maine cu masina ca sa iti arate unde este situat.
-Nu, vreau sa ies putin sa ma plimb, sunt ib ultimul an, vreau sa cunosc imprejurimile, cine stie poate voi termina si universitatea aici.
-Bine, cum vrei. Daca te pierzi, suna-ma, voi veni imediat sa te iau
- E okay, nu o sa ma indepartez prea mult
M-am dus si m-am incaltat cu o pereche de tenesi gri, mi-am telefonul si castile si am iesit din casa. Eram asa grabita incat nu am observat ca, din greseala am dat peste o persoana. In fata mea era o adolescenta cu parul roscat si ochii verzi ca smaraldul. Nu parea sa aiba mai mult de 18 ani
-Scuza-ma ca am intrat in tine!
-Huh, nu-i nimic. Tu esti fata nou-venita? Nu te-am vazut prea mult prin cartier.
-Da, numele meu este Emma.
-Maya, incantata. Esti la liceu sau universitate?
-Sunt in ultimul an, la North College Seattle. Tu ai terminat?
-Draga mea Emma, iti spun bucuroasa ca tocmai ti-ai facut o prietena care, intamplator este in ultimul an, la acelasi liceu, si sta la o casa departare de tine.
-Doamne cat de mult ma bucur!
-Si, unde te duceai asa grabita?
- Pornisem sa cunosc imprejurimile, si ma gandeam la vechii mei prieteni din Londra... nu am observat ca in fata mea e o persoana.
-Stai linistita, in Seattle se intampla mereu de astea. Vrei sa iti arat imprejurimile?
-Da, desigur.La ora 20 m-am intors acasa,Maya mi-a aratat imprejurimile si liceul, iar maine la 7.30 va fi in fata casei mele ca sa mergem impreuna la liceu.
Am aflat ca are un iubit, Harry, care face parte din grupul baietilor mai"speciali". Maya a fost cea care l-a cumintit pe Harry. Din cate mi-a spus, are parul cret si lung pana la umeri si ochii verzi la fel ca ea. Mi-a spus si ca ii iubeste gropitele. Mi se pare dragut sa ai pe cineva alaturi de tine.
M-am dezbracat de hainele pe care le purtam si am facut un dus fierbinte. M-am uitat in oglinda. Parul meu blond era ravasit, iar sub ochii albastrii aveam cearcane. Am nevoie de somn.
Chiar daca era ora 21.00 m-am bagat in pat, dupa ce mi-am setat alarma telefonului la 6.00.~dimineata~
Alarma aia nenorocita suna si nu intelegeam de ce nu se opreste. Stai. E prima zi de scoala!
Am zbughit din pat direct in baie unde mi-am pieptanat parul . Statea in toate directiile, dar placa de par poate face minunii. ;)
Mi-am indreptat parul ce imi venea pana la jumatatea spatelui si am observat ca este 6.30. Bun, mai e o ora pana vine Maya la mine.
M-am machiat usor, putin fond de ten si tus.
Acum,decizia grea. HAINELE. Am scotocit si am scotocit in dulap si am optat pentru o pereche de jeansi negrii si o bluza larguta alba. Am observat ca aratam sexy, pantalonii imi scoteau formele in evidenta.
Se facuse deja 7.00 asa ca am coborand si am luat micul dejun. Maya mi-a spus ca nu o sa am nevoie de ghiozdan, pentru ca nu se vor face ore azi,asa ca nu mi-am luat decat telefonul. La 7.30 s-a auzit un ciocanit. Maya a intrat si m-a complimentat pentru aspectul meu. Mi-au luat la revedere de la parintii mei si am plecat la scoala
CITEȘTI
Iubire Obsesiva
FanfictionEmma Anderson, o tanara de 17 ani in ultimul an de liceu si cu multe posibilitati. Pentru ea,dragostea este o enigma de care nu vrea sa aiba parte. Dar ce se intampla cand il intalneste pe Louis Tomlinson, cel mai ravnit baiat al liceului? Se va ind...