"Özleme."
İçinde 'Bende seni deli gibi özledim! ' diyerek çığlık atan kısmı susturarak konuşmuştu Jimin. Yoongi bir an afalladı. Her şeyin eski haline dönmesini beklemişti ama Jimin'in bakışları o kadar soğuktu ki Yoongi küçüğünün bu halinden korkmuştu. Belkide Yoongi bunu düşünecek kadar egoistdi kim bilir ?
"Ama Ji-"
"Özlemedim."
Yoongi çöküş gibi bir şey hissetti. Tam kalbinin üstüne çok ağır bir şey saplanmıştı. İçindeki çığlıklar susmak bilmezken konuşmaya çalışıyordu Jimin. Ona sarılmak istiyordu. Yoongi'yi çoktan affetmişti ama kendini affedemiyordu. Yaptıkları basit birşey değildi.
"Sana kızgın değilim Yoongi. Ben seni çoktan affetim."
Yoongi'nin kafası karışmıştı. Jimin ile olduğu her an kafası karışıyordu.
"O zaman neden böyle davranıyorsun? Neden barışmıyoruz?"
"Çünkü... hayatına atılan darbelerden birini bizzat ben attım. Pişmanım ve kendimi asla affetmeyeceğim bu yüzden sende beni affetme."
Jimin soğuktu. Bedeni değil, ruhu soğuktu o an. Yoongi gitsin istemiyordu. Hep kalsın istiyordu ama Yoongi'ye kötü anılar hatırlatmaktan başka hiçbir şey yapmayacaktı.
"Ben sana kötü bir şey yaptım Yoongi."
Yoongi anlamsızca Jimin'e baktı. Ne yapmış olabilirdi?
"O kadar pişmandım ki sanki içki bunu geçirecekmiş gibi deli gibi içtim. Tam bir aptalım."
Jimin kendini toparlamaya çalıştı. Buraya kadar gelmişken duramazdı. Yoongi herşeyi bilmeliydi.
"B-bir zamanlar... "
Nefesini düzenledi.
"Mutlu minik ikiz kardeşler vardı."
Yoongi bu masalın Jimin hakkında olduğunu anlayabilmişti.
"Çok güzel bir hayatları vardı. Erkek ikiz kızın Peter Pan'ıydı. Bir bakımdan kız olan Wendy olmuştu. Onu çamur birikintinlerinden korur ve şarkı söylerdi. Ailesi ikizleri çok severdi. İkizler güzelce büyüdü. Büyürken erkek ikiz Peter Pan olduğunu unuttu. Wendy zarar gördü. Canını yaktılar. Yoongi... "
Jimin göz yaşlarının aktığını hissedebiliyordu.
"Wendy'ye kötü adamlar dokundu."
Yoongi korktu. Başta bunun Jimin ve LeeHi olduğunu düşündü ama şimdi olmamaları için dua ediyordu. Bunun bir kız için çok ağır ve başa çıkması zor olduğunu biliyordu.
"Peter Pan'ın da canı yanmıştı. Wendy'sine göz kulak olamadığı, olmadığı içindi sanırım babası onları bıraktı. Annesi de çok uzaklara gitti. Peter Pan ondan sonra hiç babasını görmemişti. Parçalanmıştı her şey ama onun herkesten sakladığı minik bir perisi vardı. Peter Pan ona aşıktı. Peri de ona. Yani bir zamanlar..."
Yoongi merak etti. Kimdi Jimin'in perisi?
"Peter Pan o zamana kadar küçük olaylar da yaşasa perisi ona güç verirdi. Parçalara ayrıldığı zaman da perisi gelecek ve onu iyileştirecek sandı. Ona gitmek istedi. Onu görünce yanına gitmek istedi ama... "
Jimin ağlıyordu.
"Perisi bir başkasının olmuştu. Sarışın bir buz kralı görmüştü Peter Pan..."
Yoongi anlayamıyordu.
"Peter Pan'ın gerçek adı Jimin'di. Wendy'nin LeeHi olduğunu anlamışsındır zaten. Benim küçük perim... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follow me ✧ Yoonmin ✔
Fiksi PenggemarBazen küçük bir kargaşanın sonucudur doğan aşk. İplerin ne zaman koptuğunu bilmezsin. Sadece ucunu bulana kadar devam edersin. Ama ucuna ulaşamadan, onunla ortada bağlanırsın. O zaman geldiğinde, gerçekler iki tarafı da acıtır. Ama buna rağmen devam...