Intru-n sfârşit am ieșit din templu.
Mă duc la acel bătrân realizând că este într-o conferinţă cu gândurile.
Era ocupat cu toate acestea şi nu puteam să îl întreb ce vroiam.
Însă eu insist asupra lui.
- Prea Mărite păzitor, vă pot adresa o întrebare?
-desigur copilă!
-de unde a venit numele muntelui, dar al templului?
-numele muntelui a venit de la un luptător de al nostru,careca luptat pe acest munte multe milenii. Numele templului a venit de la armata noastră, care a luptat pentru cucerirea templului.
-super!
Eu cu Ares merdem să cercetăm şi prin stapele templului.
După ceva timp,am plecat de la templu. Ares propuse să mergem la un oraş mare. Eu am acceptat şi am plecat la drum. Deja se făcu noapte. Eu cu Ares ne punem sub o salcie lungă, de pe malul râului.
-kim,ăsta noapte vom dormi aici,e ok?zice Ares obosit.
-bine, noapte bună!
-noapte bună!A doua zi de dimineaţă ne-au trezit păsările cerului. Erau mii de păsări frumos colorate.
-neața! Zice Ares
-bună! Zic eu, frecandu-mă la ochi.Ares merge la malul râului să bea apă.
Îl urmez şi beu şi eu. După ce ne-am deşteptat mai bine din somn, am plecat la drum.
Mergem ore bune, apoi intrăm pe o cărăruşă plină de flori,fluturaşi şi albinuţe. Eu îl urmez pe Ares. Se opreşte, miroase o floare.,apoi o rupe şi mi-o pune pe în păr pe coada mea împletită.
Stăm faţă în faţa şi râdem unul la altul. (*^▽^*)Am călătorit drum foarte lung,până la acel oraş. Când am ajuns,Ares s-a întors la mine zicându-mi:
-Kim,trebuie să-ţi dezvălui identitatea mea.zice Ares aducându-şi mâna dreaptă pe umărul meu stâng.
-eu sunt..........un....vulturo-om....
-ce? Visez?
-mnu...Pentru o secundă credeam că voi face infart. Îmi venea să-mi dau o palmă peste faţă...........
Ares fuge repede în acel oraş, pierzându-se în zare.
-sati! Oprește-te!
Ares se întoarce la mine,mă priveşte cu un chip vinovat si paoi fuge în continuare.
Stăteam pierdută pe asfaltul murdar din oraş.
Mergeam cu paşi mici, uitându-mă pierdută după Ares. Nimi. Nici o urmă de el.
Mă temeam foarte tare. Eram singură într-un oraş necunoscut şi mare.Am umblat prin zona gării din acel oraş, apoi mă duc prin zona centrală.
O fată scundă, roşcată şi cu ochii negri spre gri.
-bună, îmi poţi spune unde mă aflu?
-bună, te afli în oraşul meu natal, Ghenderwil.
-mersi! Apropo,cum te cheamă?
-Ariana,tu?
-Kim!
-vrei să fim prietene?
-da,dar....pot sta la tine ceva timp?
-desigur! De ce?
-pentru că , am venit cu un fel de prieten, aici,iar apoi m-a lăsat cu ochii în soare...
-aaaa,ok,poţi sta!
-mersi! Îmi poţi arată oraşul? Să-l cunoască mai bine!
-ok,hai cu mine!Am plecat la drum.
-aici este şcoala la care vei merge cu mine..
-ououou,stai puţin, eu nu am manual,nu am nimic!
-o să îţi cumpăr eu caiete,şi cu manualele...nu-i nimic, stai lângă mine.
-aha,ok,continuă!
...................................................-aici este primăria, biblioteca, spălătoria auto, spitalul,magazinul de la colț, şi mai multe....
-aha,ok,acum îmi arăţi casa ta?
-bine, vino cu mine!Ariana stă la un bloc cu 50 de etaje.
Ea stă la etajul şase. Mătuşa asta la etajul doisprezece. Noroc că are lift.Mă duce la o uşă stralucitoare şi maro. Intrăm înăuntru. Acolo era SUPER!
-să incepem,aici e holul mare în care ne descălţăm,aici se află bucătăria tradiţională , apoi urmează baia, camera de zi , dormitorul părinţilor mei şi într-un sfârşit dormitorul meu.
Ce parere ai?
-super frumos! Uimitor!
-mulţumesc! Hai în dormitorul meu,să mai vorbim!
-ok,după tine!Intrăm în camera ei. Am încremenit pe loc! Super fain e la ea in cameră!
Ne-am pus în pat şi am vorbit până la ora cinei. Atunci,am plecat la magazin pentru a-mi cumpăra caiete şi pixuri pentru la şcoală.
......TO BE CONTINUED......
CITEȘTI
Totul e doar razboi !
AventureHei, eu sunt Kim! Sunt o fata scunda, blonda , cu ochii albastrii , inaltine de 1,39. Eu vin din Canada, dar m-am mutat acum 4 ani intr-un sat din Romania numit Evalmor! Pe mama o cheama Kirra,iar pe tata Adrian. Ne-am mutat in Romania deoarece...