O GECE

14 3 0
                                    

Dayım odasinda o tahtadan yataginda basinda abisi ve en yakin arkadasi. Biz salonda oturuyoruz odaya adeta sis inmis gibiydi. Sigara dumani nefesimi kesiyor basimi agritiyordu. Odadaki sessizlik iste o sessizlik hicbirseye benzemiyordu. Ve bir anda bir ciglik sesiyle irkildim. Anneannem yine agliyordu ve agitlar yakiyorken bir anda kendini yerde gordum. Bayilmisti ancak gozunden hala yaslar bosaliyordu. Bu sefer anneannemi ayiltmak cok zor olmustu.
Büyuk dayim annesini gormeye dayanamiyordu. Bu yuzden odadan disari bile cikmamisti.
O gece evimiz cok soguktu. Cunku evimizin camlari eski bazi camlari kirikti. Adeta bir morg gibiydi. Isinmak icin tek carem o sisli odaya girmekti fakat hastaligimdan dolayi o sisli odaya maalesef giremiyordum. Bende dayimin en yakin arkadasi ve Abisinin yanina giderek o geceyi dayimin basucunda gecirdik. Gece boyunca gozumuze bir damla uyku girmemisti giremiyorduda zaten. Zeki dayim yikilmis Dedem yikilmis annem babam teyzelerim yengelerim....
Gecenin sessizligini teyzelerimin ve annemin agit sesleri bozuyordu.
Ama benim icimi yakan delen en buyuk iki kisi vardi. Iki kucuk beden iki melek..
Damla ve Yüsra.. DAYIM giderken iki tane melegini birakti bize . Iste o iki melek de gece boyunca uyumadi agladi..
Damla surekli annesine herkes evde ama babam yok babam nerede diyordu. Anneleri ise agzi dugumlu diyecek hic bisi yok sadece sessiz birer goz yasi....

Devami yakinda...

DAYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin