Andy.
Vzbudila jsem se asi ve dvě šla jsem do koupelny ci vyčistit zuby ale najednou se mi uppne natahnlo a najednoi jsem klecela u zachodu .
Matty zamnoi uplne břiletěl a čupnul si ke mě a hladil mě pozadech a držel mi vlasy.
Potom jsme spolu šli do kuchyně oba se slušnou kocovinou tak jsme si dali paralen at nas neboli hlava a šli si znova lehnout .
Koukali jsem na telku ale ja musela jit do knihovny vubec se mi tam nechtelo.
Najednou někdo boichal na dveře.
Vylezli jsme spokoje že se tam pijdem ale Alex už byla na schodech.Alex.
Vzbudila jsem se a někdo boufal na dveře tak jsem tam šla.
Otevřu dveře a tam Joeyí."Kde je "
"Kdo?"
"Ten hajlz"
"Tpc neřvi tak"
"Uhni "
"No neuhnu kurva co si mysliš že si jen tak přijdeš a budeš po mě řvat"
"Ja jdu zatou chourou "
"Tady žadna coura nebydli jak si mysliš že jo už tu nejsi vytany"
"Uhni ti řikam pičo"
Joeyí do mě žduchul že jsem spadla a narazila se o botnik.
V tu chcvili tam byl Mára a držel ho a Matty mu pomahal.
Zamnou přiběhla Andy a pomohla mi vztat najednou jsem slyšela jak Jimmy začal řvat."Hey kamo kurva co delaš"
"Jdu si pro tu děvku "
"Jestly tě Juli nechala asi měla duvod "
"No a sekterim pičusem je teď"
"Semnou kamo " řekl Miša
"Jo tak vy všichni tojite zaní"
"Ty pičo shodil si moji holku kurva už se spamatuj poni řvat nebudeš"
"Nechtěla uhnout "
"To neznamena že doni budeš žduchat do piče " rekl Matty
"Tahni !!"
"Jo tak ty uz si dosla doli Julino "
"Tahni ! Kurva !"
"No dobra jdu nazdar na skousce "
"Kamo to ze te nechala neznamena že budeš hnusny i na nas a na naše holky jasny !!"
"No"
"Je to jasny !!!!" zduraznila Mara.
Miša.
Jak to vypda tohle jsem zavinil ja šel jsem s Juli do pokoje a řekl ji že už pojedu .
Chtěla jet semnoi ale zitra mela školu.Andy.
Vratili jsem se všichni do pokoju a Alex s Marou byli v koupelne u lekarničky.
Šla jsem se podivat co se ji vubec stalo .
Bouchla se do hlavy ale mela to dobre Mára ji to ošetřil zalepil a dal ji nato pusu nechala jsem je tam samotne .Mára.
Ošetřil jsem lasce zraněni a dal ji nato pusu .
Kouknul sem ji do oči byli vystrašene objal jssm ji s řekl " neboj jsem stebou ".
Uplně me zmačla a přirahla k sobě.
Šli jsme do pokoje a šli spat zitra jdem všichni do školy .Sice kratši ale tak vite jak .
Sorry za chybi .. Dekuji za cteni :*
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...