Deel 1

220 12 0
                                    

Pov Sven
Ik heb de spullen voor school klaar, als Logan en Laura naar beneden komen rennen. Ze zijn dus weer te laat. Tess is zelfs al met haar vriendinnen onderweg naar school. Ik pak mijn fiets en zeg de rest dat ik weg ben. Ze roepen nog iets terug en dat is voor mij een teken om te gaan. Ik zit nu in 5vwo en morgen is het schoolfeest voor de bovenbouw. Dus alleen de 4de tot en met 6vwo. Ook komt de bovenbouw van Havo. Morgen is het vrijdag, dan heb ik maar tot 14:00 uur les zodat ze het schoolfeest kunnen opbouwen. Ik zie Max en Roy al staan wachten dus fiets ik snel naar ze toe.

Pov Logan
Gehaast smeer ik mijn brood en prop het naar binnen. Laura doet hetzelfde en samen fietsen we snel naar school. We hadden ons verslapen. Normaal roept mama dan nog even maar zij en bart moesten vroeg op hun werk zijn dus waren we alleen. Delano heeft eerste 2 uur vrij dus die ligt nog lekker in zijn bed. Als laura en ik op school aankomen gaat net de bel. We lopen snel naar binnen waar we al worden tegen gehouden door de congierge. We krijgen een telaat briefje en lopen dan door naar de kluisjes.

Pov Delano
Ik heb het hele huis voor mij alleen. Ik zet muziek aan en ga eerst douchen. Als ik dat gedaan heb besluit ik te gaan ontbijten en vast brood voor school te smeren. Als ik dat heb gedaan is het ondertussen alweer tijd dat ik ga. Ik pak mijn tas en mijn fiets en ga richting school.

Happy Family 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu