Pov delano
Die middag ben ik uit en zoek ik mijn docent op van scheikunde. Als ik hem heb gevonden vraag ik nog een keer of ik mijn proefwerk niet nog een keer mag maken. Hij blijft maar zeggen dat dat niet mag. Nou weet je ook goed dan ga ik gewoon even naar mijn mentor. Als ik mijn mentor heb gevonden vertel ik hem ook het hele verhaal. Hij gaat met de docent praten want hij vindt ook dat ik hem mag herkansen.Als ik thuis kom zet ik mijn fiets in de schuur en loop naar binnen. Ik zie dat er verder nog niemand is. Dus ik vertrok in een leeg huis en kom weer uit school aan in een leeg huis. Ik loop naar de keuken waar ik een glas drinken en een koekje pak. Ik ga aan de keukentafel zitten en begin met mijn huiswerk.
Pov Sven
Als ik thuis kom zie ik dat Delano er al is. Ik pak ook een glas drinken en een koekje en ga dan net als delano mijn huiswerk maken. "Sven kan je even helpen" vraagt hij. Ik knik. Ik kijk naar de opdracht en leg hem die dan uit. Vanmiddag komt mijn eigen single 'love you out loud' uit. Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat iedereen van mijn single vind.Pov Ilse
Ik kom thuis als ik alle kinderen aan de keukentafel zie zitten. ''wat zijn jullie aan het doen?'' vraag ik. ''Ik ga nu mijn single online zetten'' zegt sven enthousiast.
"Ik ben echt trots op je!" Zeg ik. Hij lacht. Ik kijk onder zijn filmpje en meteen stromen de reacties binnen. Op mijn facebook, twitter en instagram zet ik ook even de link van zijn single. Ik ben zo trots op hem!
JE LEEST
Happy Family 3
RandomDit is het vervolg op happy family 2! Ze zijn wel weer een jaartje verder!