Wprowadzenie

21 4 0
                                    

Powiem Wam mniej więcej to samo, co napisałam w opisie: 

Będę tutaj zamieszczała krótkie historie, zazwyczaj będą umieszczane w jednym rozdziale, niekiedy (jeśli komukolwiek dana część się spodoba i będzie chciał więcej) w dwóch lub trzech - w zależności od tego, jak daleko uda mi się to wszystko poprowadzić. Będą to historie, które od jakiegoś czasu krążą po mojej głowie; które już sobie po parę razy opisałam w głowie niczym w książce, mając ochotę gdzieś to umieścić, ale niekoniecznie miałam gdzie. Będą to urywki różnych zdarzeń, które (nie śmiejcie się) czasami wyobrażałam sobie przed snem, gdy naprawdę nie mogłam zasnąć.

Możliwe, że będą tam również moje dziwne sny, przywidzenia, przesłyszenia - choć nie będzie tego zbyt wiele, bo poza paroma dziwnymi wydarzeniami, w moim życiu nie działo się nic ciekawego.


Osobiście traktuję to jako ćwiczenie przed zaczęciem poważnego pisania tego, co już jest w fazie tworzenia. Czasami nie mam pomysłów na dany rozdział albo po prostu nie umiem tego ująć w słowa. Wtedy niestety następuje długa przerwa, która trwa zazwyczaj do czasu, aż zdolność pisania mi wróci. Wtenczas nie robię nic pożytecznego, a jedynie czekam.


To chyba tyle, jeśli chodzi o wprowadzenie. Jeśli macie jakiekolwiek pytania - kierujcie je w komentarzach. Na pisanie opowiadań może nie zawsze mam czas, ale na odpowiadanie na wasze komentarze postaram się go znaleźć.

Tym, którzy zajrzeli tutaj i są chętni do czytania tego, co tworzę w międzyczasie - serdecznie dziękuję za poświęcony moim wypocinom czas. Naprawdę doceniam każde wyświetlenie, gwiazdkę czy komentarz. Co prawda piszę to dla siebie, ale nie zmienia to faktu, że jakieś zainteresowanie z zewnątrz być może bardzo mnie zmotywuje do dalszego pisania.

Dziękuję za uwagę!

Short StoriesWhere stories live. Discover now