İsveçde 12.12.1980 yılında doğdu. Annesi Wilma Crivelli hayat kadınıydı. Sevdiği bir iş adamıyla bir gece sonunda meydana geldi Lara. Adam Wilma'yı 1 ay içinde terk etti. Adamın terketmesi sonucu, Wilma çocuğa bakamayacağını düşünerek aldırmaya karar verdi ama ne kadar olsada sevdiği adamdan olan bu kızdan vazgeçemedi. 8 ay geçti. Bu sekiz aylık sürede geçimini sağlamak için farklı yerlerde çalıştı. Çok zorluklar çekti ama sonuç olarak Wilma Lara'yı doğurdu.
Zaman hızlı geçiyordu, Lara yedi yaşına geldi. Annesi Wilma'yı büyütebilmek için hayat kadınlağına devam ediyordu. Lara hergün annesini başka adamlarla görmeye alışmıştı fakat yaşı gereği buna bir anlam veremiyordu. Annesine babasını soruğunda ise öldüğünü söylüyordu. Bir fotoğraf gösterip ölen bir insanın ismiyle babası diye tanıtmıştı. Her gün başka bir adamla geliyordu. Bu adamlardan defalarca dayak yediğine tanık olmuştu ama günün birinde bunlardan çok farklı birşeye tanık oldu. Bu sefer dayaktan öte birşeye tanık olmuştu. Adam annesine vuruyordu zaman geçtikçe her vuruşu daha şiddetli hale geliyordu. Wilma yere düştü ,hareket edecek hali yoktu. Yerde sürükleniyordu. Adam Wilma'yı yakalamak için sırt üstü yatan Wilma'nın saçlarından tutup, kafasını yukarı çekmek istedi, bu sırada kafasını kırdı Wilma'nın öldüğünü farkeden adam köşede dizlerinin üstünde oturan kızın suratına baktı ve telaşla bulunduğu yerden kaçtı. Larada bu sırada köşede oturup ağlarken herşeyi görmüştü.Kalkıp annesinin yanına gitti.Dürterek uyandırmaya çalıştı. Bağırmaya başladı. Sesler üzerine eve gelen komşular polisi aradı. Polis olay yerine geldi, Lara' yı alıp götürdüler. Araştırmalar sonucu yerde bir saat bulundu. Kargaşada düşürdüğünü düşünerek üzerinde araştırma yapıldı. Herşeyden habersiz olan Lara kendini iki gün sonra Çocuk Esirgeme Kurumunda buldu. Olayın üstünden 3 ay geçtikten sonra Lara'ya bir kutu geldi içinde o saat vardı. Lara, saatin annesine ait olduğunu anladı ve yıllarca bu saati sakladı.
18 yaşına geldiğinde ise Lara'da annesinin yolunda yürümeye tercih etti çünkü içinde dindiremediği bir kin vardı. Para kazanmak değildi amacı sadece annesini öldüren insanları belirlemekti. Sırtında bulunan saat dövmesiyle kısa bir sürede bulunduğu şehirde duyuldu. Az zamanda çok para kazanan Lara ülke dışına çıktı. 6 farklı ülkede hayat kadınlarına şiddet uygulayan insanları belirledi. 35 yaşına geldiğinde belirlediği bu adamlardan 6'sını seçerek çocuklarını kaçırdı. Bir malikanede hepsini topladı ve saatçinin hikayesi burada başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
24 SAAT
Mystery / ThrillerAnnesinin gözü önünde öldüğünü gören bir hayat kadını (Saatçi), annesine yapılanların benzerini yapan insanları belirleyip çocuklarını kaçırarak onlardan bir nevi intikam almak ister. Kaçırdığı insanlara ölü süsü vererek arkada hiç iz bırakmaz. Ukra...