První den školy

96 9 3
                                    

Je ráno zvoní mi budík....... jak já ten zvuk nesnáším. Probudil mě( jak nečekané), takže se nachystám oblíknu se, beru si úzké džíny a fialové delší tričko. Ze staré školy,my můj kamarád dal mikinu,takže jsem si tu mikinu vzala,byla to taková ta fotbalová. Asi tak za 15 minut mi Hel autobus. Takže sem se rychle nasnídala dala jsem si cereálie, vyčistila si zuby,učesala a všechno co k ránu patří. Kouknu na hodiny a vidím že mi to jede za 8 minut. Rychle si vezmu tašku a bundu a běžím na autobus. Ufff stihla jsem to... bylo by docela blbý přijít na můj první den pozdě. Vystupuju z autobusu a jdu směrem ke škole. Bundu jsem měla rozeplou a byla mi vidět ta mikina a všichni na mě tak "hnusně" koukali a povídali si o mě hlavně fotbalový tým a rozstleskávačky. Vešla jsem do školy a tam to samí. Hledala jsem svou skříňku s číslem 222. Docela pěkné číslo. Došla jsem k ní stal u ní jeden docela hezký kluk a vedle mě z prava stála holka.
Ty dva na mě jako jediný nekoukali tak blbě jako ostatní. Jak jsem slyšela tak mají stejný předmět jako já, tak jsem se zeptala té holky( toho kluka jsem se neodvážila) a u toho jsem za dávala číselnou kombinaci abych se dostala do skříňky. Ta holka byla hodně milá. " Ahoj jsem Nina, a jdeš do třídy 350, nechceš jít s náma?"
"Tak jo, jo a já jsem Jennifer."
" Jo a já jsem Josh"
" Ahoj Joshi!"
"Tak jdem?" ptala se nás Nina.

Nešťastně ZamilovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat