Din perspectiva lui Liam
O nouă zi mi se reflectă în față. Am luat micul dejun împreună cu mama, Niall și tatăl acestuia, după care am dat să plec.
-Liam, băiete, pleci? Spuse Josh (tatăl lui Niall)
-D-da, nu vreau să pierd autobuzul din prima. Îi răspund eu, la care Niall și mama chicotesc.
-Păi, nu va mai fii nevoie de autobuz. Poftim, e pentru tine! Și îmi înmânează o cheie cu stema Range Rover.
-N-n-nu, nu pot accepta..îmi pare rău.
-Liam, scumpule, e o mică atenție din partea noastră. Îmi spune mama.
-Ia-o, frate! Îmi spune Niall. La care eu încuviințez.
-Mulțumesc! Acum chiar trebuie să plec. Ne vedem! Niall, nu vii?
-Da, vin..stai să îmi iau rucsacul.
Șii..am plecat fiecare cu mașina sa..este foarte frumoasă..îmi place la nebunie acest cadou. Am permis de șofat de acum 6 luni, ador să experimentez adrenalina.
Ajuns la liceu, îmi parchez noua mașină și dau să intru în curtea liceului când o zăresc pe tipa întâlnită ieri..Deborrah?!..cred..Din perspectiva Deborei
O nouă zi plictisitoare, plină de ratați tocilari începe. M-am îmbrăcat lejer cu un tricou alb simplu, o pereche de jeans negrii tăiați și o pereche de converși albi, lăsându-mi la vedere tatuajul "I go for me" localizat pe tibie. Ajunsă la liceu o las pe sora mea, după care parchez mașina. Ea, Kimy, n-are permis, cică i se pare periculos. Blah blah. Eu îmi ador decapotabila, dăruită de tată la împlinirea vârstei de 17 ani. Mergând, îmi sare în evidență tipul Liam de ieri, ieșind dintr-un Range Rover negru.
-Hei, Liam?
-Umh..da. Deborrah?
-Chiar eu! Ce faci?
-Bine, mersi. Dar tu?
-Cam plictisită.
-Ok..aș vrea să mai stăm de vorbă dar trebuie să plec..va dura ceva până îmi voi găsi clasa.
-Vino, te ajut eu!
-Serios? Mersi! Îmi spune Liam.
-În ce clasă ești și pe ce profil?
- Clasa a XII-a C. Profilul : mate- info.
-Oo, cum ai intrat pe acest profil? Îl întreb râzând.
-Ce are acest profil?
-Păi acolo intră doar tocilarii sau băieții cam corigenți de bani gata, fiind băgați de părinții lor. Deci...?
-Umh..e-eu sunt..tata..tatal meu vitreg m-a trimis la acest profil, Josh Horan. Cu fiul său în clasă.
- Niall?
-Da. Îl cunoști?
-Am auzit de el. Eu sunt a XII-a F, pe profilul arte. În caz că vrei să mă vezi. Șiii..Am ajuns. Aici e clasa ta !
-Oo, da. Mulțumesc!
-A fost o plăcere. Ne vedem!
-Pa pa!Din perspectiva lui Liam
Nu știu ce a fost în capul meu să o mint..dar nu îi pot spune adevărul , că sunt un tocilar. Se vede că are o repulsie fată de acestia. Când o văd îmi înseninează ziua, mă face să zâmbesc instantaneu. Intru în clasă și mă așez în a doua bancă de la fereastră, nu mi-a placut niciodata sa stau sub nasul profesorului dar nici in spatele clasei. Deodată, clasa se umple de baieti si fete care mai de care, unii plictisiti, altii plini de figuri. Printre care il vad si pe Niall, imi face cu mana la care eu ii raspund la gest la fel. Se pare ca nu va sta cu mine in banca, el asezandu-se cu un tip in banca a 4-a. Printre ultimii elevi se afla si un baiat cam de statura mea, cu ochii verzi de jad, si parul cârlionțat. Se uita pierdut in sala de clasa pana cand un baiat îi pune piedica, dezorientandu-se si cazand. Ma ridic din banca si il ajut sa se ridice.
-Esti ok?
-D-da.
-Mă numesc Liam. Liam Payne! Ii spun si ii intind mana pentru a face cunostinta.
-Harry Styles! Încântat! Si imi intinde la randul sau mana.
-Asemenea. Ai vrea sa stai cu mine in banca? Am cam ramas singur
-Desigur, multumesc!
Orele au fost placute si au trecut destul de repede. Dupa terminarea acestora, l-am condus pe Harry cu masina, el locuind la cateva case de mine. Aparent, si el face parte dintr-o familie bogata, dar azi a ramas fara benzina. Se pare ca azi mi-am facut un prieten.**
Heei, ce mai faceti, iata ca am pus si next-ul. Sper sa va placa! Ilysm.
Nu uitati, votati si dati un comm la aceasta carte. Inseamna mult pentru mine. P.S. va astept parerile!
xX
CITEȘTI
The Twins [One Direction Fun- Fiction]
Fiksi PenggemarKimy Torres : fata iminentă, ascultătoare retrasă și devreme acasă. Caracterizata de colegi ca fiind : tocilara clasei Deborah Torres : tipa problematică, cool, Caracterizată de colegi ca fiind : populara școlii. Liam Payne : tocilarul nou venit. Se...